top of page
Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 11.8

מרגישים את הוייב החזק? חודש אוגוסט מאוד דרמטי השנה בזכות הצמידות של מאדים, אוראנוס וראש דרקון במזל שור, מעוררים את כולנו בעוצמה אדירה לצאת מאזור הנוחות באומץ ולפעול בדרך שונה שתמלא אותנו סיפוק, שובע רגשי ואהבה. במידה ומרגישים ממורמרים ומתחפרים במקום בתחום מסוים, שאלו את עצמכם האם הסיבה לתקיעות היא אגו? נוחות מסוימת? אולי חוסר הערכה עצמית? אצל כל אחד ואחת קריאת ההתעוררות מופיעה בתחום אחר בחיים לפי המפה האישית.


5.8וונוס בסרטן במשושה למאדים בשור מעניקים הזדמנות להכיר את עצמך מחדש ולהעריך את הדרך שעברת עד עכשיו. הזדמנות להיכרויות חדשות ולאלו שנמצאים במערכות זוגיות יש אפשרות כעת להתקדם לשלב רציני במערכות יחסים.


6.8בבוקר נוצר צומת T דרמטי. הירח בעקרב מול מאדים, אוראנוס וראש דרקון בשור ובריבוע לשבתאי בדלי. במפת המדינה, המתח והלחץ גבוהים אבל ישנה תקווה לריכוך האווירה המגיעה ממשולש מים שנוצר עכשיו מהירח בעקרב במשולש לוונוס בסרטן ולנפטון בדגים ומשרים תקווה לרגיעה. מבחינה אישית, משולש המים מציף ברגשות, רוך, צורך לחום, מגע, אהבה ולהביע החוצה את שיושב על ליבנו.


7.8 אפקט הרגש יורד כאשר מאדים המוציא לפועל נמצא בשור בריבוע לא פשוט לשבתאי כוכב הדין בדלי. מבחינה אישית, הרצון עז לפרוץ מחסומים, לעלות ולהתקדם מתנגש בספקות ופחדים. שימו לב באיזה תחום בחייכם התחושה הזו עולה. באיזה צד אתם בוחרים ומדוע.


8.8– 10.8 היום וונוס בסרטן מול פלוטו בגדי מסמלים נקודת מפנה בזמן. זמן לשנות את התוכניות בהתאם למצב הנפשי האישי, הכלכלי והחברתי הנוכחי. וונוס מול פלוטו חושפים אותנו מול עצמנו ערומים בלי מסיכות וקליפות ועלולים להציף פחדים וחרדות. אנרגיה זו דורשת הרבה אומץ להשתחרר מכיסויים שהלבשנו על עצמנו והפכו כאילו לחלק מאתנו.

אנרגיה זו מלאה באמוציות אז כדאי להקשיב עוד קצת לצד השני לפני שמתפרצים ומתנתקים. במפת המדינה, וונוס על MC מול פלוטו על IC, על הציר המרכזי של המפה ומשנים את בסיס הכלכלה ופני החברה.



9.8 – 10.8 מלחמות אגו או שחרור ופריצה. שמש באריה מול שבתאי בדלי ושניהם בריבוע לאוראנוס בשור. משפיע על כולם אך בעיקר על המזלות שור, עקרב, דלי ואריה. אנרגיה זו מאירה בעוצמה את הבחירה הקיימת בין היאחזות בישן והידוע גם אם הוא לא תורם לנו, לעומת הבחירה בשחרור, שינוי תנועה ויציאה לדרך חדשה.

11.8 כוכב וונוס עובר למזל אריה ומעלה את הצורך לתשומת לב, חום, רומנטיקה, אהבה ודרמה. כמו כן עולה הביקוש למערכות יחסים זוגיות ומפגשים חברתיים. הצורף להיות על הבמה גדול כעת.

האנרגיה הקיצונית השבוע מאפשרת לפרוץ מחסומים מעיקים ולצעוד בדרך המלך (מזל אריה מככב עכשיו) מתוך מודעות ואחריות אישית ומשם ליצור קשרי אנוש חדשים ומניבים.


שתהיה לנו שבת שלום ושלווה וצום יעיל לצמים

באהבה,

מאיה גור פטל

44 views0 comments

Recent Posts

See All

Comentarios


bottom of page