top of page
Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 15.7

הימים האלה בהשראת מזל סרטן מאופיינים בד"כ בחום, לחות, דביקות ולעיתים מועקה. השנה התחושה שונה. יש מעין שחרור באוויר למרות הדביקות. מיקום הכוכבים בשמיים מראה על פתיחות ושחרור ממועקות והנאה מהפרטים הקטנים. החיזוק לאנרגיה זו מגיע מהסגר שנכפה עלינו בשנה וחצי האחרונות ובזכותו למדנו להנות מהפשוט.


8.7 – 12.7 תחושת השחרור גדולה כאשר אוראנוס בשור במשושה לשמש בסרטן. זמן נהדר להשתחרר מתקיעות רגשית, לבחון אלו פעולות משרתות וממלאות אתכם באנרגיה ואלו פעולות מרוקנות. הזדמנות להתיר פלונטרים שהעיקו עליכם תקופה ולפרוץ דפוסים ומחסומים לדרך חדשה שתעניק לכם כח ותכניס התרגשות חדשה.


יחד עם ההתלהבות, עולה הבטחון העצמי. הזהרו מיהירות. מרקורי בסרטן בריבוע ליופיטר בטלה מעלים את רמת הריגושים והבטחון האישי, אבל גם מעצימים את חוסר המנוחה והאגו שעלולים ללבות וויכוחים ומלחמות על מי צודק.



13.7 הירח מלא בגדי מול שמש בסרטן מחזק את הכמיהה ליציבות וביטחון משפחתי, חברתי וכלכלי. הירח המלא שם לנו פוקוס על הפרטים הקטנים שיחד בונים את התמונה השלמה. במידה ותרגישו מותשים ועייפים, קחו פאוזה, תהנו מהמנוחה והביטו על הדרך שעשיתם עד עכשיו. יש כעת הזדמנות לעשות זום אין על הצעדים הבאים במסע.


14.7 אשליות מתנפצות, נפטון בדגים בריבוע לוונוס בתאומים חושפים בפנינו חלקים מן האמת שהוסתרו עד עתה. שימו לב לפרטים הקטנים במידה ואתם צריכים לחתום על חוזים ולסגור שת"פים. במקביל, מרקורי בסרטן במשושה לאוראנוס בשור מחזקים באופן חיובי את האינטואיציה ומעניקים הזדמנות לרכישות חדשות.


מאחלת לכולנו שבת שלום ושלווה

באהבה,

מאיה גור פטל

23 views0 comments

Recent Posts

See All

Comentários


bottom of page