top of page
Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה סוף 2023

Updated: Dec 22, 2023

האנרגיה משתנה. שמש עוברת למזל גדי הפרקטי, המזל שחותר להצלחה והופך רעיונות למעשיים.

השמש נצמדת למרקורי ומראים לנו על מי ניתן לסמוך ועל מי פחות. מרקורי בנסיגה חושף אותנו לזווית ראיה נוספת על המציאות ומעניק לנו הזדמנות לחשב מסלול מחדש.



23.12 מרקורי חוזר למזל קשת והמטרות עלולות להתפזר וליצור בלבול וחוסר הבנה תקשורתי. על מנת לתעל נכון את אנרגיית הנסיגה כדאי לשים פוקוס על מטרה עיקרית ולהתמקד בה. לשנות את טקטיקת הלחימה תוך כדי ריענון המטרות מחדש וחיפוש פתרון יעיל ותורם לאזרחים. מבחינה אישית, ישנה הזדמנות לפרום ולשנות הרגלים.


מאדים נמצא עכשיו בקשת בזווית 150 לאוראנוס בשור ומחזקים את הצורך לשנות את דרך הלחימה.

החיבור לרוח מתעצם יחד עם הצורך לקבל תשובות לשאלות הקיומיות הקשות. שמש במשושה לשבתאי בדגים מחזקים את הידיעה שהרוח והארציות מתקיימים בסינרגיה. מחשבה יוצרת מציאות.


בתחילת השבוע וונוס בעקרב במשולש הרמוני לנפטון בדגים מעניקים רוח אופטימית ותקווה לבאות. באותו זמן, מאדים בקשת במשולש לראש דרקון בטלה מחדירים בוסט אנרגטי לעשות, ליצור משהו חדש וליישם רעיונות שעדיין לא מומשו. אבל, שימו לב שהיוזמה והפעולות האישיות לא פוגעות בסביבה כי מאדים בקשת בזווית מאתגרת לאוראנוס בשור עלולים לגרום לקצרים עם חברים ואהובים מתוך חוסר תשומת לב אישי או מהתלהבות יתרה לעשיה שיוצאת מכלל שליטה. אז למרות הדחף הגדול להתקדם, זכרו שסוף מעשה במחשבה תחילה.



27.12 ירח מלא בסרטן מול שמש בגדי. הכמיהה לשהות בחיק המשפחה וחברים עולה. זה זמן לחדש קשרים עם אהובים מהעבר ובכלל להיות אוזן קשבת לסובבים אתכם, לשתף ברגשותיכם ולהיטען אנרגטית מהביחד. הירח המלא מחזק את החיבור לשורשים, לבית, למדינה ולארץ.


הימים האחרונים של 2023 באווירת הירח המלא שעבר אותנו, מציפים בגעגועים לאהובים רחוקים, לבית שהיה ולתקופה שעברה ולא תשוב. אלו ימים שכדאי להישאר בעשיה שגרתית ולהימנע מביצוע תוכניות חדשות מכיוון שמאדים צמוד למרקורי בנסיגה ובריבוע לנפטון בדגים, יחד מערפלים את המטרות ומשרים עייפות וכבדות.

החיזוק הרגשי מגיע מוונוס במשושה לפלוטו בגדי שמייצבים את יסודות הנפש ע"י קרבה למשפחה וחברים.


30.12 וונוס עוברת למזל קשת והאווירה הכבדה מתחילה להשתחרר. מתעורר רצון לצאת לטבע ולהנות ממרחבים. קצב השחרור אמנם איטי כי וונוס ישר יוצרת ריבוע לשבתאי בדגים שמכניס ספק להתלהבות והתקווה שלה בקשת. האופטימיות מתחזקת דווקא מנסיגת מרקורי בקשת במשולש לראש דרקון בטלה שמראים לנו כיצד לפעול ולשנות את דעת הקהל לטובתנו. מה שאנחנו משדרים, תואם לתגובות שמקבלים.

אז מה מחכה לנו בתחילת 2024? פרטים בפוסט הבא.


מאחלת לנו שבת שלום, אחדות ושלווה

באהבה

מאיה גור פטל

30 views0 comments

Recent Posts

See All

Comentarios


bottom of page