top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

גמר חתימה טובה. תחזית קרובה 15.9 - 23.9

ערב יום כיפור השנה חשבון הנפש מאוד גדול. האווירה רצינית עם הירח במזל גדי שניצב בריבוע למרקורי במאזניים. התקשורת אינה קלילה, אבל ישנו פתח לשיחות עמוקות וגלויות. השמש בבתולה בדיוק מול נפטון בדגים מעוררים אותנו למודעות עצמית וקולקטיבית. כולנו חלקים מתוך מערכת גדולה, מושפעים ומשפיעים חזרה. קיים כאן פוטנציאל גדול להבנת המהות של כל אחד ואחת מאתנו. או הפוך! איבוד עצמי, חוסר חיבור לקולקטיב ולאני.

וונוס בעקרב בריבוע לשבתאי בדלי מעמידים אותנו במבחן הערך העצמי מבחינת זוגיות, עבודה, לימודים ומעמקי הנפש. שבתאי כוכב הדין מיישר אותנו ומציב לנו מראה בה אנחנו בוחנים את הדרך שעשינו עד עכשיו והאם אנחנו ראויים לשכר או לעונש?



17.9 – 19.9 שינוי. שמש בבתולה במשולש לפלוטו בנסיגה בגדי משרים עלינו אנרגיה מנוגדת. אור וחושך. הזווית הרמונית אבל שני הכוכבים קוטביים אחד לשני. אנרגיה זו נותנת לנו את זכות הבחירה לחפור עמוק לעולם הרגש ולנקות את הפסולת המעיקה על מנת לפתוח בדרך חדשה בניקיון פנימי ובשמחה מתוך שחרור אמיתי.


20.9 ערב חג סוכות נהדר לישיבה בסוכה בחברותא וליצירת רעיונות חדשים והברקות. מרקורי במאזניים במשולש ליופיטר בדלי מעניקים השראה, שנינות ומקוריות. אבל שבתאי בדלי בריבוע לוונוס בעקרב מכבידים קצת על האווירה ומכניסים ספקות ופחדים.


21.9 הגענו ליום השוויון בו שעות האור והלילה זהות וממחר שעות האור יתקצרו. האמוציות בשיא היום עם הירח המלא בדגים. התחושה היא שהגענו לנקודת אל חזור, הרגשות רוויים. ההבנה היא שעל מנת להחזיר את הבטחון, יש לשנות דפוסים מהבסיס. להשתחרר מהרגלים מעיקים על מנת להתקדם.



22.9 שמש עוברת למזל מאזניים. מזל טוב! מזל מאזניים שוקל ומודד כל פעולה. משיל את המיותר ומאיר את הנקודות החיוניות להפריה בהמשך.

מזל מאזניים שואפים לאיזון והרמוניה עם הסביבה. מקבלים את האחר כפי שהוא. "ואהבת לרעך כמוך". חברותיים, אמינים ושלווים.

הכוכב השולט על המאזניים הוא ונוס – אלת האהבה והיופי. ונוס באה לידי ביטוי באופן שונה במאזניים מאשר בשור בו היא מבטאה את היופי האישי והמרחב הבטוח שלי. במאזניים וונוס יוצאת מהמרחב הבטוח החוצה אל קשר בין אישי. מדידת היופי והערך שלי מול האחר. קבלת האחר.

בני מזל מאזניים אהובים על הבריות. נוטים להתפשר, חולמניים ותמימים.

האיברים המשויכים למאזניים הם הכליות, מערכת השתן, בלוטת התריס.

המאזניים מתמחים בתיווך, שידוכין, עורכי דין, שופטים, דיפלומטים ואסתטיקה.

כעת המעבר של השמש למזל מאזניים מלווה בחוסר מנוחה עם צמידות השמש למאדים. חוסר הנוחות מתלווה לחוסר סיפוק מוונוס בעקרב המגביר את האמוציות וניצב מול אוראנוס בשור, יחד מרעידים את תחושת הבטחון והערך העצמי מוטל בספק.


23.9 חוסר המנוחה והדחף לשנות תנועה גדול מאוד, למרות זאת, קצב ההתקדמות איטי יחסית עם מאדים במאזניים במשולש לשבתאי בדלי שמכניס ספק בכל צעד שעושים ומכריח לבדוק היטב את המניעים לפעולה וההשלכות שלה.


עד כאן,

מאחלת לכולנו גמר חתימה טובה!

מאיה גור פטל

25 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page