top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

חג סוכות שמח :)

Updated: Sep 29, 2023

ערב חג סוכות. הירח מלא בטלה דוחף אותנו לצאת לפעולה עכשיו. אין מקום לתירוצים וויתורים אישיים. הגיע הזמן להתקדם ולממש חלומות ותוכניות ששוכנות במגירה. הירח המלא מעניק בוסט של אומץ לפרוץ מסגרות ולהתחיל משהו חדש שיכניס ריגוש לחיים.


הצרכים גם עוברים שינוי עכשיו כשוונוס באריה בריבוע לאוראנוס בשור. אל תתפלאו אם עולה בכם צורך ללמוד משהו חדש, להחליף מלתחה, לשנות ריהוט בבית ו/או את הבית. במידה ותחושה של חוסר סיפוק אינה מרפה, כדאי לבדוק עם עצמכם מה אתם מקבלים בתמורה עבור העשייה שלכם לסביבה?


מאדים במאזניים בזווית מאתגרת לאוראנוס בשור מציבים אותנו בפני שאלה אקוטית אם אנחנו נאמנים לעצמנו? שימו לב אם קיים פער בין הרצון האישי לריצוי הסביבתי. אנרגיה זו מחדירה אומץ ואף רוח לחימה לאני הפנימי שרוצה לפרוץ החוצה עכשיו מהקונכיה ופחות מעניין אותו מה אחרים חושבים ומה יגידו. קרן אור רכה מגיעה מוונוס בזווית הרמונית למאדים ומרככת את הדחף לשינוי תוך הרמוניה והבנה עם הסביבה.


האמת והשקר מתערבבים. תחילת אוקטובר מרקורי בבתולה מול נפטון בדגים מתעתעים את פני המציאות ונוצר קושי למה להאמין ועל מי לסמוך. כדאי לבדוק את הבסיס והאינטרס שעומדים מאחורי חדשות ושמועות, לפני שמניחים הנחות ומסיקים מסקנות.



הדרמה מתהווה בימים הבאים לקראת ליקוי החמה ב14.10.

במהלך השבוע מרקורי בסוף בתולה במשולש הרמוני לפלוטו בגדי, סודות נחשפים. חלקיקים מן האמת מתחילים לצאת לאור. במקביל, וונוס ומאדים גם כן יוצרים זוויות לפלוטו. הזוויות מאתגרות ומעמידות אותנו בפני השאלה עבור מה אנחנו נלחמים? קבלת המציאות כפי שהיא מול הגאווה הפרטית.


לקראת סוף שבוע התקשורת בגדול יותר נעימה עם מעבר מרקורי למאזניים ב5 לאוקטובר. יש יותר הקשבה הדדית ורצון לשיתופי פעולה. אך יומיים לאחר מעבר מרקורי, נוצרת זווית מאתגרת לשבתאי בדגים שמכניס ספק וביקורתיות להרמוניה. אם עולה בכם הספק כדאי לבדוק אם יש לו בסיס או שהוא עולה מפרי הדמיון.


ב10 לאוק' וונוס עוברת למזל בתולה ומצננת את האווירה. וונוס מול שבתאי בדגים משרים אווירה רצינית ומחושבת. נופלת ההבנה שעל מנת להתקדם ולהרגיש סיפוק, צריך להיכנס ולעבוד על הפרטים הקטנים.

באותו הזמן, מאדים במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי מחדדים את הפוקוס על הפער החברתי והכלכלי בארץ ובעולם והיקף המחאות עלול להתעצם עוד יותר.


ב12 לאוקטובר פלוטו בגדי חוזר להילוך ישיר וממשיך לנקות וליישר את מה שלא עובד נכון עם חוקי היקום. מבחינת המדינה זה זמן רגיש בו השלטון עלול להמשיך לפעול מתוך אינטרסים אישיים, פלוטו בגדי על IC של מפת המדינה ובזווית 150 למאדים הלידתי באריה בבית השלטון.

ב13 לאוק' מאדים נכנס לעקרב ועובר לעשיה מתחת לפני השטח. מבחינה אישית, מאדים בעקרב מחזק את הנפש ומעניק אומץ לפעול בדרכים חדשות ובאופן שונה. האינטואיציה מתחזקת וכדאי להקשיב לבטן.


כל התרחישים האלו קורים כאשר ברקע אוראנוס בשור מרעיד את הקרקע ומראה לנו שהדבר היחיד היציב פה זה השינוי. האסטרולוגיה משמשת כמפת ניווט, איך לזרום בתיאום והרמוניה עם היקום ולהתפתח בהתאם ליכולות שלנו. ב14 לאוק' יום משמעותי, ליקוי חמה טבעתי במאזניים עליו אפרט בפוסט הבא.


מאחלת לכולנו חג סוכות שמח

מאיה

24 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page