top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

ליקוי לבנה ב28 לאוק'

Updated: Oct 27, 2023

אנחנו בימים מלאים תסכול. עברנו טראומה שלא תיאמן ומאז נדמה שהקצב מאוד איטי ואנחנו לוטים בערפל ללא תמונה ברורה להמשך. הסיבה האסטרולוגית לכך היא קודם כל חמישה כוכבים כבדים נמצאים בנסיגה ומאטים את הקצב. סיבה שניה היא שאין בתקופה הקרובה כוכבים באש והשינוי מתעכב בהתאם. על מנת לתעל את האנרגיה כדאי מאוד להיות בתנועה, להדליק קטורות על מנת לפתוח ולהרים את האנרגיה הכבדה בבית ובסביבה, אני אישית ממליצה בחום על @קטורות סול שממש עוזרות לי בתקופה זו, מומלץ להיות בתקשורת עם משפחה וחברים ולתת מעצמכם משהו גם אם קטן, כי התמורה אדירה.



ליקוי לבנה חלקי יראה מעל אזורנו במוצ"ש הקרוב ב23:15. הליקוי מתרחש כאשר כדה"א ניצב על אותו מישור בין השמש ללבנה ויוצר צל על הלבנה. הליקוי במזל שור חושף אותנו בפני צללים שלא רצינו לראות, מציאות שלא הכרנו. סודות שהוסתרו עד עכשיו מתגלים. מאדים ומרקורי צמודים בעקרב מול יופיטר בשור מראים לנו כמה עוצמה יש למילים. תקשורת יכולה להרוס ומאידך יכולה לבנות. כמו כן, מרקורי ומאדים חושפים אותנו לעובדות בשטח שלא קלטנו עד עכשיו. ליקוי הלבנה גם מטלטל את ההרגל של להיות תלוי באחרים ומעורר לעמוד על הרגליים באומץ ולהתקיים בזכות עצמי. השינוי העמוק שמביא הליקוי הוא המהות לחיים בביטחון, שלווה וסיפוק. הערכים מתחילים עכשיו להשתנות מצבירת הון פרטי, סטטוס חברתי ולוק חיצוני, לנתינה מכל הלב בענווה ובצניעות, חיבור חברתי אמיתי וחיזוק האמונה אבל שימו לב אם האמונה נובעת מתוך פחד או מידיעה.


הימים שלאחר הליקוי אינם קלים. התחושה שאנחנו ניצבים בתוך סרט מתח הזוי והקרקע נשמטת מתחת לרגליים. היציבות היחידה זה השינוי ובמקביל, לכולם יש מה לומר וביקורת לתת, וונוס בבתולה במשולש לאוראנוס בשור. הדעות והעצות מגוונות ורבות אבל בסופו של דבר אל תשכחו ההחלטה היא אישית שלכם.


במהלך השבוע שמש בעקרב מול יופיטר בשור על ציר הדרקונים של ישראל ידגישו לנו את הפער בין תחושת פחד וקורבנות לאומץ וגבורה. הפער בין עצב ואובדן לבין הכרת תודה על מה שיש ונחישות לפרוץ את הגבולות.

שבתאי כוכב הדין יוצא מנסיגה ב5.11 ומתחיל להכניס יותר סדר וחשיבה אסטרטגית לרגשות שמנהלים אותנו כרגע. פעולות מתבצעות כעת יותר מהראש ופחות עם רגש למרות שעדיין תחושת הכבדות גדולה מנשוא.

במקביל לכבדות, מרקורי מול אוראנוס בשור מראים לנו שחייבים לצאת מהקופסא ולפעול בדרך אחרת. יחד עם שבתאי בדגים מעמידים אותנו בפני השאלה האם אני לא יכולה או לא רוצה? במידה והעייפות מהווה מכשול, זה הזמן לשתף בתחושות שלך חברים ומשפחה תוך הבנה שאיחוד כוחות זה הכח המניע.


הצורך בשיתוף על מנת להתחזק ולבנות מערך חברתי חדש יתחזק עם מעבר וונוס למאזניים ב8.11 אבל בערבון מוגבל כי נוצרת זווית 150 לשבתאי בדגים שמכביד על האווירה. בימים לא פשוטים אלו, עלינו לזכור שכוחנו באחדותנו. כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן.


מאחלת לכולנו שנדע לאחות את השברים ולצמוח מהחורבן מחוזקים ומאירים לעולם אמן

מאיה גור פטל

46 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page