top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

שנה טובה!

אני מתרגשת ושמחה לחזור לכתיבה 😊

הקיץ מגיע לסופו, מפנה מקום לסתיו. המחזוריות ממשיכה. אז במה שונה השנה משנים קודמות?

ערב ראש השנה מולד הירח בבתולה במשולש לשמש המדינה במזל שור. מתחילים להרגיש התעוררות אנרגטית אחרי תקופה של כבדות ועייפות. מרקורי מסיים הערב את הנסיגה בבתולה.

אנחנו עומדים בפני צומת מאוד גדול ומשנים כיוון למסלול שונה ממה שצעדנו עד עכשיו. תבדקו פנימה מה מניע אתכם להתקדם בנתיב שבו בחרתם, תשוקה פנימית מלאה שמחה? אולי תחרות וצורך להוכיח את עצמכם אל מול אחרים?



נקודה חשובה כעת הנה ציר הדרקונים המסמל את מאפייני הרגשות עליהם אנחנו נעים. הציר נמצא כעת על מזלות מאזניים וטלה ובדיוק על קו האופק של מפת ישראל. ראש הדרקון בטלה וכוכב מאדים, שליט מזל טלה נמצא במאזניים ומתקרב לקו האופק של מפת המדינה ומראה שעל מנת שהמדינה תצליח להתקדם ולהתפתח, חייבים להתייחס לפערים החברתיים ממקום של מודעות והבנה שהכח טמון באחדות ובאיזון כיאה למזל מאזניים.


רבים שאלו אותי לגבי השבר החברתי, כלכלי בישראל. שני שחקנים ראשיים מככבים. אוראנוס כוכב המהפכות בשור – מזל המדינה. וכמובן פלוטו שנמצא בנסיגה בסוף מזל גדי ובתחילת 2024 יכנס למזל דלי לעשרים השנים הבאות! כוכב פלוטו נכנס למזל גדי מ2008. האנרגיה הפלוטונית נחשבת למחריבה ובונה מחדש. בהסתכלות לאחור ניתן לראות את ההפיכות שקרו במדינות הסובבות אותנו כגון מצרים, לוב, סוריה ועוד. כוכב פלוטו אינו פוסח על דבר וגם מדינת ישראל עוברת שינויים עמוקים ומטלטלים.


כרגע קצב ההתרחשויות איטי יותר, כמעט כל הכוכבים בנסיגה למעט ונוס ומאדים בהילוך ישיר ומרקורי בערב החג יוצא מנסיגה. קיים פער בין מחשבה למעשה אבל כל זה הולך להשתנות. הקצב יגבר וכדאי לתכנן מטרות לפני הביצוע. סוף מעשה במחשבה תחילה.


התקופה הקרובה תהיה תוססת הודות לאוראנוס המטלטל שנמצא בדיוק על השמש במפת הלידה של ישראל. כוכב יופיטר שמעצים את האנרגיה במקום בו נמצא, מתקרב לאוראנוס בשור ויחד מעוררים בחוזקה לשנות את מה שלא עובד נכון בחברה ובכלכלה. מאדים שנמצא עכשיו במאזניים מראה את אופן הגישה לפעולה, איזון הקטבים ואיחוד כוחות על מנת להתקדם. האנרגיות הדינמיות עכשיו מכינות אותנו לקראת ליקוי החמה שיהיה ב14 לאוקטובר במאזניים! ליקוי מאוד משמעותי עליו אפרט בהמשך. מומלץ עכשיו להקשיב לצרכים של הגוף והנפש ולשים לב אלו דפוסים ויצרים שואבים אנרגיה ותוקעים אותנו. לערוך רשימת מטרות לפי סדר עדיפויות, להוקיר על מה שיש ולשמור על איזון מבחינת דחפים רגשיים ותגובות.


מאחלת לכולנו שנה טובה ומבורכת

מאיה גור פטל

13 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page