top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

שנה טובה ומתוקה!

מחשבים מסלול מחדש. מידי שנה החזרה מחופשת הקיץ לשגרה של לימודים ועבודה אינה פשוטה ולוקחת זמן הסתגלות. השנה החזרה לשגרה יותר מאתגרת מכיוון ששבע פלנטות בנסיגה! שמתם לב לאי סדר, בלבול וחוסר הבנה סביבכם? אם אתם מתקשים להתנהל באופן מסודר ורציף ולהפריד בין תפל לעיקר, לא כדאי להילחם בעצמכם. זה זמן לשחרר את הביקורת העצמית ולזרום עם המציאות החדשה.



23.9 שמש עוברת למזל מאזניים. מזל טוב! מזל מאזניים שוקל ומודד כל פעולה. משיל את המיותר ומאיר את הנקודות החיוניות להפריה בהמשך.

בני מזל מאזניים שואפים לאיזון והרמוניה עם הסביבה, נוטים להתפשר. מקבלים את האחר כפי שהוא, "ואהבת לרעך כמוך". חברותיים, אמינים, שלווים ותמימים.

נוטים להיגרר אחרי החברה, מתקשים לקחת אחריות על עצמם ולהחליט לבד. עלולים להיות אובססיביים בנוגע למראה חיצוני ולטיפולי יופי.

הפלנטה השליטה של מאזניים היא וונוס – סמל האהבה והיופי. וונוס באה לידי ביטוי באופן שונה במאזניים מאשר במזל שור בו היא מבטאה את היופי האישי והמרחב הבטוח שלי. במאזניים וונוס יוצאת מהמרחב הבטוח אל קשר בין אישי. מדידת היופי והערך שלי מול האחר וקבלת האחר.

האיברים המשויכים למאזניים הם הכליות ומערכת השתן.

בני מזל מאזניים מתמחים בתיווך, שידוכין, עורכי דין, שופטים, דיפלומטים ואסתטיקה.

כעת עם מעבר השמש למאזניים, נוצרת צמידות למרקורי בנסיגה, צמידות הנקראת באסטרולוגיה "קזימי" ופירושה שמרקורי כאילו מותך מהקרבה האדירה לשמש. הקרבה ביניהם כמובן משפיעה עלינו עם תחושה של תקיעות, דברים לא זזים. מעין תקופה של סטנד ביי מתוח עם ציפייה להמשך ובנוסף, חוסר התקשורת חוגג.


ב25.9 מולד הירח במאזניים צמוד לשמש. ערב ראש השנה. השנה מתחילה עם עייפות גדולה וכמיהה למנוחה. בד"כ מולד הירח במאזניים מסמל התכנסות משפחתית, התאחדות ואחווה. הפעם המצב שונה עם מקבץ הכוכבים המרשים בנסיגה, ההתכנסות מרגישה כמו הפוגה לרגע משגרה מתישה כאשר ההמשך אינו ברור. מומלץ להנות מהביחד מבלי להעלות ציפיות וביקורת אחד כלפי השני, קיים סיכוי גבוה שהן לא יתקבלו בהבנה ועלולים להוביל לריבים מיותרים ואף לניתוקים.

כגודל הציפייה, גודל האכזבה – השבוע וונוס בבתולה מול נפטון בדגים. הנטייה לאכזבה גדולה מאוד עם גילוי הפער העצום בין חלומות, שאיפות וציפיות מאחרים ומעצמנו, לבין הקיים בשטח.


השבוע אנחנו עוברים תהליך ניקוי פנימי כאשר וונוס בבתולה במשולש לפלוטו בגדי. יש לנו ממש הזדמנות לראות עם זכוכית מגדלת את כל המקומות בהם אנחנו שופטים את הסביבה ואת עצמנו ונמצאים במצב של חוסר הערכה מול הקיים. זו הזדמנות עבורנו לשנות את התסריט ממה אני צריכה – לכמה יש לי ומה מגיע לי לקבל על מנת לתת. לשנות את התפיסה ממקום של אין למקום של יש. הזדמנות זו בשיא ב27.9 כשוונוס נצמדת למרקורי בנסיגה בבתולה ושניהם במשולש לפלוטו בגדי. נקודת זמן של התפכחות, מודעות חדשה, פשרה והבנה הדדית.


מאחלת לכולנו שבת שלום ושנה טובה ומתוקה אמן!

מאיה גור פטל

39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page