top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 12.5

היכונו לליקוי לבנה מוצל ב5.5 הליקוי יראה מעל אפריקה, אירופה, אסיה, אוסטרליה, יפן. ליקוי ירח מוצל קורה בזמן ירח מלא, כאשר כדה"א נמצא בין השמש לבין הירח ויוצר צל חלקי על הירח מכיוון שלא נמצא בדיוק על אותו מישור. שיא הליקוי יהיה ב20:20 ויראה מעל אזורנו. הליקוי משמעותי ביותר! יתרחש כאשר הירח בעקרב מול שמש, אוראנוס ומרקורי במזל שור. האנרגיה עכשיו מאוד תקועה ומקובעת כשמזלות שור ועקרב שייכים לקבוצת המזלות המקובעים וגם יש מקבץ כוכבים מאוד גדול בשור שמחזקים את העקשנות של השור. ועכשיו מגיע ליקוי הלבנה בעקרב שנמצא מול השור ומטלטל את הקרקע הבטוחה! בד"כ תהליך של שינוי במזלות שור ועקרב לוקח זמן ארוך מכיוון שכל שינוי מערער את שלוותם וביטחונם. הפעם בהשפעת הליקוי, האנרגיה מאיצה בנו לשנות הרגלים שאינם תורמים לנו ואפילו מזיקים. ליקוי הלבנה עוזר להשתחרר מחפצים מיותרים, לפנות מקום על מנת להתחדש. מבחינה נפשית, הליקוי עלול להציף תחושת קורבנות של אשמה והאשמה. במידה ותחושה זו עולה בכם, שימו לב מה ומי הביא אתכם למצב זה וכיצד יש ביכולתכם לשנות את הסיטואציה ואת הרגשות הנמוכים לאומץ וגבורה.



מבחינת ישראל, הליקוי מתרחש על ציר הדרקונים במפה הלידתית ומשפיע ישירות על בסיס קיום המדינה מבחינת החוסן הבטחוני, החברתי והכלכלי. הציר המופעל מציף רגשות עמוקים של קורבנות כתוצאה מ2000 שנות גלות אל מול יחס אזרחי המדינה כלפי מיעוטים וגם אחד כלפי השני. הליקוי עלול להביא לקרע חברתי רגשי עמוק יותר מתוך תקיעות במקום ומלחמות אגו, או למודעות והבנה שהכח של המדינה זה באחדות שלנו גם אם הראיה שונה והדעות חלוקות, צריך לנהוג בגמישות מחשבתית ולהתנהל בכבוד הדדי וחמלה על מנת להמשיך ולהתפתח אישית וקולקטיבית.


במקביל לליקוי, וונוס בריבוע לנפטון מערבבים ערכים מול אגו אישי. שימו לב אם אתם משרתים ערכים גבוהים או אינטרסים אישיים שלכם או של אחרים. ראש הדרקון בשור, עליו מתרחש ליקוי הלבנה מדגיש לנו את החשיבות של עבודה מתוך ערכים ושיתוף. נתינה וקבלה.


בתחילת השבוע וונוס עוברת לסרטן ומחזקת את ערכי המשפחה, תרבות ומדינה. מיד עם מעברה, נוצרת זווית של 150 לפלוטו בדלי ועלולים להיות משברים בנושאים חברתיים.


בהמשך השבוע האנרגיה מאוד חזקה וקיצונית כאשר שמש נצמדת לאוראנוס בשור. עלולות להיות טלטלות בכלכלה, הקרקע רועדת. מצד שני, צמידות זו יכולה לשמש קפיצה במודעות אישית וקולקטיבית. יצירתיות גבוהה ויצירת שיתופי פעולה חדשניים ומקוריים. מבחינה אישית זו הזדמנות לצאת מתוך השבלונה האישית ולשנות תנועה. לחבר בין עולם הרוח לעולם החומר. להפוך מחשבות ורעיונות למעשיים בפועל.


לקראת סופשבוע וונוס בסרטן במשולש לשבתאי בדגים משרים אווירה של נכונות לשיתוף פעולה עסקי וקידום מערכת יחסים זוגית ממקום בוגר ואינטרסים משותפים.

כפי ששמתם לב, אנחנו בתקופה רוויית שינויים ותהפוכות. השפעת הליקוי תלווה אותנו למשך חצי שנה בה נחווה עדיין בעוצמה מלחמות אגו בתוכנו. כולי תקווה שנשתחרר מהקיבעון ונדע לזהות היכן טמון הכח האמיתי לשינוי וצמיחה גם אם דעתי מנוגדת לשלך. לכולם יש מקום וזכות לקבל אהבה.


שבת שלום ושלווה

מאיה גור פטל

35 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page