top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית עד סוף פברואר 2024

קצב האירועים מואץ ומלא בתפניות, תגליות והפתעות. אנחנו עוברים לעידן הדלי בתנופה גדולה. האנרגיה של מזל דלי שמה לנו פוקוס על ערכים חדשים. עשיה ולחימה למען עתיד חדש, שוויון זכויות ואיכות החיים בהווה ובעתיד יחד עם הבנה שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. מקבץ הכוכבים עכשיו בדלי מעניק לנו אנרגיה גדולה של התפכחות ובוסט אדיר של אומץ לפרוץ את החששות והפחדים הישנים ולהתקדם מתוך אידיאלים חדשים.


17.2 בסופשבוע אנרגיה חזקה מעוררת אותנו כשמרקורי בדלי בריבוע לאוראנוס בשור. אנחנו רואים ומבינים שעל מנת לשנות מה שלא עובד נכון, צריך לשנות תנועה. יחד עם זאת, אנחנו מקבלים כפית חיזוקית של אומץ לפרוץ דרכים אישיות וסביבתיות עם צמידות וונוס ופלוטו בדלי.

במפת המדינה, פלוטו, מאדים וונוס נמצאים בדלי, בבית 4 שמסמל את העם ומשפיעים בעוצמה על האזרחים שמתחילים לצאת כנגד בית השלטון שנמצא מולו בבית  10 באריה. שינויים מהותיים יתרחשו גם בכלכלה שעוברת מהפך. כמו כן, עלולים להיווצר שיבושים בחשמל, אינטרנט וסכנות סייבר.


תחילת השבוע בסימן של מחאות כלכליות וחברתיות ברחבי הגלובוס. מרקורי בדלי בריבוע לאוראנוס בשור מגבירים את האומץ לעמוד על עקרונות אישיים וערכים חברתיים. כמו כן, התקשורת באינטרנט עמוסה במידע סותר. כדאי לבדוק את הבסיס לאמיתות המדווחות במדיות השונות.  



19.2 שמש עוברת למזל דגים. המזל האחרון בגלגל שמסמל ויתור על האני וחיבור טוטאלי לכלל, למערכת הגדולה מתוך אמונה ומודעות. הבנה שכל אחד הוא חלקיק מזערי בתוך מערכת שלמה. מזל דגים חושף אותנו למעמקי הנשמה. אהבה מול שנאה, פחד מול גבורה, אור וחושך. סמל המזל הוא שני דגים השוחים לכיוונים מנוגדים אך קשורים זה לזה ומדגישים את השונה ואת המשלים. ביהדות מזל דגים נקשר לחודש אדר. משנכנס אדר מרבין בשמחה! מזל דגים מסמל ברכה, פריון ומזל. חודש אדר ומזל דגים מסמלים אמונה ומודעות לשמחה ומזל לקראת האביב, פריחה מחודשת של הטבע, של האדם בגוף, נפש ורוח.

כעת, האווירה מתרככת בגדול, אבל באופן יחסי בגלל נוכחות מקבץ פלנטות במזל דלי. החיבור של אנרגיית הדלי והדגים עלולים ללבות כעסים ואלימות, אך בפאן החיובי יכולים להתהוות רעיונות חדשניים, הברקות, אפשרות להתחבר ביתר קלות לרוחניות ומודעות גבוהה.


במהלך השבוע האווירה במדינה נעשית כבדה כשהשמש מתקרבת לשבתאי בדגים ומאירה את גודל האחריות של העם למען הדורות הבאים והמשך קיומה של המדינה בביטחון ובצמיחה כלכלית חיובית.


21-24.2 מחול החרבות. מאדים וונוס צמודים בדלי בריבוע ליופיטר בשור. אנרגיה לוחמנית ומלאה כעס ואגו. אולי אף מעידה על מבצע נועז ומסוכן להשבת החטופים. במקביל, האמוציות גבוהות עם שמש ומרקורי בדגים שמעלים את רף הרגשות. כירון הכוכב שמסמל את הפצע הנצחי צמוד לראש דרקון בטלה ומגבירים את תחושת הכאב האישי והקולקטיבי. מבחינה אישית, המנעו מוויכוחים שבקלות עלולים להתדרדר לאלימות וניתוקים. תנו לימים אלה להוציא מכם יצירתיות שתנקה אתכם מבפנים ותתן השראה לסובבים.


24.2 ירח מלא בבתולה מול השמש, מרקורי ושבתאי בדגים. קיימת הזדמנות לסגור עסקה לשחרור החטופים מתוך התפשרות והבנה שחוסר הסכמה עלול להוביל להפסד גדול יותר. ציר דגים בתולה משמש כמגשר בין המאקרו למיקרו. מזל דגים מאפשר לראות את התמונה הרחבה מגבוה וממול מזל בתולה עושה זום אין ומעמיק לפרטים הקטנים. האנרגיה חזקה למשא ומתן, חוזים והסכמים גם מבחינה עסקית ואישית מתוך ראיית התמונה הכוללת והירידה לפרטים הקטנים. במקביל לירח המלא, וונוס, מאדים ופלוטו צמודים בדלי ומכריחים לנצל את המומנטום כדי לסגור עסקאות. במידה ונכנס ספק והחלטות מתמהמהות, עלולה להתפרץ אנרגיה של כעס ואגרסיה. 


הימים האחרונים לחודש פברואר 2024 באווירה של התפכחות וכבדות אל מול המציאות עם צמידות שמש, שבתאי ומרקורי בדגים. אבל, קיימת גם תחושה אופטימית ותקווה חדשה כשיופיטר בשור בהרמוניה לצמידות הזו בדגים. מבחינה אישית, הדחף גדול להילחם עבור אידיאלים אישיים, אבל שימו לב לדרך בה אתם פועלים ולתמורה שאתם מקבלים. עלולים להיווצר אי הסכמות, חיכוכים וניתוקים מחברים. בנוסף, כדאי עכשיו להתמקד בנתינה לסביבה ולהאיר את אורכם בחמלה ואהבה.


שבת שלום ושלווה

43 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page