top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה


אני בוחרת לפרסם את הפוסט מוקדם מהרגיל מכיוון שהיום נפתח זמן חסד עד שבת בצהריים – וונוס וירח במאזניים. יש לנו הזדמנות להראות למדינות העולם את האמת על עם ישראל ועל מהלך הלחימה ולחזק את האמונה והאופטימיות. מרקורי נכנס למזל קשת גם עכשיו ויחד עם הירח וונוס במזל מאזניים משרים אווירת אחדות וריכוך יחסי אבל לא להרבה זמן. זו הזדמנות מדהימה להודות על מה שיש, לבקש סליחה ומחילה ולסלוח למי שפגע, להקדיש זמן לתפילה ובקשות עבורנו ועבור שלום עם ישראל, שלום החיילים וחזרת החטופים, מדיטציה לשלווה ואהבה.



הלחימה בעיצומה ומאוד אופיינית למזל עקרב שמסתתר במקומות נסתרים וחשוכים. עיקר הלחימה והחיפוש אחר החטופים במחילות ובאזורי מגורים צפופים.

שיא הלחימה יתרחש בזמן מולד הירח ב13.11. מולד הירח צמוד לשמש ומאדים בעקרב מול אוראנוס בנסיגה בשור. האנרגיה מאוד קשוחה ונפיצה ונמצאת במפת ישראל על כירון בעקרב מול השמש בשור במפת המדינה. נוצרת קפיצת מדרגה בלחימה כאשר שני הצדדים נחושים לנצח בכל מחיר. האנרגיה מאוד כוחנית ויכולה לבוא לידי ביטוי בקרבות נועזים, אולי שימוש בנשק חדש. מהצד השני עלולות להיות התקפות פתע. ברמה האישית, כדאי להיזהר מנקיטת פעולות מתוך סערת רגשות.

האנרגיה הסוערת תלווה אותנו עד ל17.11 בו נקבל מעין כוחות מחודשים ואומץ שלא ידענו על קיומו, השמש נצמדת על אותה מעלה עם מאדים בעקרב ושניהם במשולש הרמוני לנפטון בדגים.


ב20.11 שמש ומאדים בעקרב במשושה לפלוטו בגדי ואור גדול נכנס למחשכים. נוצרת הזדמנות להאיר מקומות נסתרים ומנהרות חשוכות, להביס את האויב ולהוציא לאור את החטופים. המוטיבציה מתעצמת עכשיו כאשר וונוס במאזניים במשושה למרקורי בקשת. מתחזקת הידיעה שהכוח לנצח תלוי באחדות ושיתוף פעולה למען מטרה אחת.


ב23.11 שמש עוברת למזל קשת ומכניסה אופטימיות ותקווה, אבל במידה קטנה עכשיו כיוון שמקבלת תמרור עצור משבתאי בדגים שנמצא בריבוע אליה. האווירה עדיין כבדה, אך ב24.11 מאדים מצטרף לשמש בקשת ויחד יחזקו את האמונה ויחזירו לאט את התקווה עד שב27.11 ירח מלא בתאומים פותח חלון הזדמנות לשיחות בין הצדדים ואולי אף להסכם כלשהו, סיכוי לחזרה של החטופים ופשרה לטובתם של האזרחים.


ימים מטלטלים ומאתגרים אלו פקחו את עיננו לתקופה חדשה. לעובדה שהעם שלנו חזק כמקשה אחת למרות ועל אף הדעות השונות. התובנה שעל כל אחד ואחת מאתנו מוטלת האחריות לביטחון ולהתפתחות אישית וקולקטיבית.


מאחלת לכולנו ימים שקטים ובשורות טובות אמן

מאיה גור פטל

24 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page