top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 10.12 - 16.12

אנחנו אחרי ליקוי החמה בקשת והעיניים נפקחות. איזו ידיעה מוגזמת ומה אמת. כל כך הרבה חדשות ואמיתות מסעירות וסותרות שכדאי לעצור לרגע לפני שמגיבים ולבדוק את הבסיס לידיעות. אנרגיה זו מביאה גם לפעולות אימפולסיביות מתוך אמונה עיוורת. ומה בשבוע הקרוב?


10.12 מה אמת ומה אשליה? שמש בקשת בריבוע לנפטון בדגים מערבבים את המציאות עם הדמיון בהגזמה. שחור או לבן. אנשים מצטיירים כמדהימים או רעים. מבחינה אישית, מרגישים אומץ ותעוזה או כעס ואכזבה? מאדים בעקרב בריבוע ליופיטר בדלי מעצימים את החוסר שקט והדחף להתקדם בכל מחיר. לפני שאתם נלחמים על צדק, מרקורי בקשת במשושה ליופיטר בדלי פוקחים לנו את העיניים ומביאים אותנו למודעות גבוהה שרבות הדרכים אל האמת אבל הדרך אליה, היא החשובה.


11.12 לידה מחדש. וונוס נצמדת לפלוטו בגדי ויחד מחדירים אנרגיה מאוד חזקה של עבודה נפשית עמוקה לגבי הערכים אחריהם אנחנו הולכים. זמן לנקות צרכים מיותרים ומכבידים, ולהידבק בערכים שתורמים וממלאים אותנו. כנ"ל לגבי מערכות יחסים שעולות עכשיו שלב או מתפרקות. מבחינה גלובלית, צמידות וונוס ופלוטו בגדי מכניסים אותנו לצמצום כלכלי והערכה מחודשת לגבי תרבות הצריכה.



12.12 – 13.12 העיניים נפקחות לרווחה. התעוררות מאשליות ופנטזיות אל העובדות בשטח. יחד עם חווית ההתפכחות, האמוציות עכשיו בשיא עם וונוס ופלוטו שצמודים בגדי ומשנים בעוצמה את הערכים עליהם נשענו. במידה ואתם חשים חוסר סיפוק לגבי תחום מסוים בחייכם, זה זמן לעצור ולבדוק עם עצמכם אם הספק נובע מחוסר הערכה אישית או מקריאת השכמה פנימית לשינוי.


14.12 הצרכים הבסיסיים עוברים שינוי עמוק. יחד איתם הראייה משתנה עכשיו עם מרקורי שעובר למזל גדי ומשנה את התקשורת לחדה ופרקטית. בנוסף, מאדים עובר למזל קשת והפעולות הופכות לגלויות ולא עוד מתחת לפני השטח.


15.12 הירח נצמד לאוראנוס בשור ומחזק את הכמיהה לשנות תנועה ולצאת לדרך חדשה. זאת לאחר העיכול והמודעות למציאות המשתנה.


16.12 הדחף לעשות מתחזק עם מאדים בקשת על זנב דרקון, ובמקביל שמש בקשת במשושה ליופיטר בדלי. ההתלהבות גדולה לצאת לדרך, לפרוץ את המסגרת ולהתחיל בפעולה חדשה. אבל, שימו לב שאתם לא פנאטים מידי עם עצמכם ועם הסביבה שלכם. שבתאי כוכב הדין שנמצא בדלי ומתקרב לריבוע מדויק לאוראנוס בשור, עוצר אותנו מלעוט קדימה, מכניס ספק בהתלהבות ומכריח אותנו להפעיל שיקול דעת ואחריות לפני כל צעד קדימה. אנחנו מתקרבים לנסיגה מאוד משמעותית של כוכב וונוס בגדי ב19.12. נחווה בפעם השלישית ואחרונה לשנת 2021 זווית מאתגרת של ריבוע מדויק בין שבתאי לאוראנוס בשור עליהם אפרט בפוסט הבא.


עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

32 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page