top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 11.12 - 17.12

ימים עמוסים לפנינו. שמש בקשת על זנב דרקון, במשולש למאדים בטלה. מחדירים בנו מוטיבציה רבה לעשות, להיפגש, לצאת החוצה ולחיות ומנגד ההגבלות הכלכליות, חברתיות הנוקשות שמעלות כעסים רבים ותסכול.


11.12 היום ממשיך את התמריץ של היומיים האחרונים. מרגישים את האנרגיה דוחפת אתכם באומץ קדימה? הערנות שנכנסת בנו בימים אלה בעצם מכינה אותנו לקראת ליקוי החמה מלא שיחל ב14.12.


12.12 – 13.12 תחושה של כאוס. חוקים נוקשים מצד השלטונות שבאים מצמידות יופיטר לשבתאי בגדי. אבל, מרקורי כוכב התקשורת בקשת בריבוע לנפטון בדגים מערפלים את התמונה ומעלים יותר סימני שאלה בהקשר להגיון שלהם. התעוזה כעת לצאת נגד החוקים גדולה עם שמש בקשת במשולש למאדים בטלה. המנעו מעימותים שעלולים להיות גדולים מאוד.


14.12 ליקוי חמה מלא בקשת, האחרון לשנת 2020. שיא הליקוי יהיה ב18:13. הליקוי יתרחש ב23 מעלות בקשת כאשר הירח ניצב על אותו מישור בין כדה"א לבין השמש ומסתיר את אור השמש באזורים מסוימים על פני כדה"א. הליקוי יראה מעל דר' מז' האוקיינוס השקט, צ'ילה, ארגנטינה, דרום האוק' האטלנטי ודרום מז' אפריקה. הליקוי לא יראה מעל אזורנו אבל כולנו נרגיש אותו. ליקוי חמה מביא לתזוזות באדמה, חוסר יציבות והאצה בזמן. מה הכוונה? זמני ליקוי מהווים זרז לתהליך שנמצאים בו לטוב ולרע. במידה ואתם לא מרוצים מעבודה, זוגיות, לימודים וכו', זמן הליקוי יביא לעזיבה של מקום עבודה, פירוק זוגיות, הפסקת לימודים וכו'. וההיפך! במידה ואתם מרגישים מעולה לגבי עבודה, זוגיות וכו', אנרגיית ליקוי החמה דוחפת אתכם קדימה ומאצה את ההתקדמות שלכם. ליקוי החמה במזל קשת מעלה שאלות רבות בנוגע לשינויים הדרסטיים שעברנו ב2020 בעקבות התפשטות הוירוס, שיתוק ענפים רבים בכלכלה העולמית ובידוד תושבים רבים. מה האמת מאחורי התרחישים? במי ובמה אתם מאמינים, ומה בוודאות יודעים? עוד נקודה מעניינת היא שהליקוי קורה על ציר קשת תאומים השייכים למזלות המשתנים ומעורר אותנו לשנות את דרך הפעולה המוכרת לנו ולהתאים את עצמנו לכאן ועכשיו.


15.12 אפקט הליקוי מהדהד בעוצמה, תחושת המיאוס מההגבלות הקיימות אדירה. החוקים המגבילים מעלים כעס רב ומרמור. יחד איתם, חוסר היציבות הכלכלית מעמיק עם צמידות לילית לאוראנוס בשור. יופיטר ושבתאי צמודים במעלה 29 בגדי משרים עלינו אווירת מחנק ותחושה של תקיעות במקום, ממש סיר לחץ. כדאי לנשום עמוק, לשתף חברים בתחושות ובמחשבות, לשחרר את אנרגיית האש בספורט ובמתן עזרה לאחרים.


16.12 וונוס עוברת לקשת ומעלה את הטמפרטורה. שימו לב שכמות האנשים שמשמיעים את קולם עולה אחרי שהיו בהסתר כשוונוס הייתה בעקרב. האווירה מתלהטת עוד יותר ואיתה הצורך להשתחרר מהכלא שמשרים עלינו יופיטר ושבתאי הצמודים בגדי.


17.12 שבתאי הכוכב השביעי מהשמש עובר היום למזל דלי לאחר שהייה של שנתיים וחצי במזל גדי, המזל שלו. כוכב שבתאי משלים היקף סביב השמש מדי 29.4 שנים ושוהה בממוצע שנתיים וחצי בכל מזל. שבתאי ישהה בדלי עד 7.3.2023. אסטרולוגים מכנים את שבתאי המאסטר הגדול, השופט העליון ומסמל את השכר והעונש. אנרגיית שבתאי מיישרת אותנו בהתאם למסגרת בה אנחנו חיים תוך כדי מהלכים ותהליכים שאנחנו עוברים. כאשר שבתאי משפיע באופן ישיר על כוכבים אישיים במפה לידתית, אנחנו מרגישים חנוקים בשגרה הקיימת ומתקדמים לשלב הבא מתוך אילוץ. הבנה שנגמרה תקופה, הבשלה ונכונות לעבור לשלב הבא, או שנתקעים בלופ הנוכחי ועסוקים בלהאשים את הסביבה.

שבתאי במזל דלי מעלה שאלות פרקטיות בנוגע לפעולות למען החברה, צדק חברתי, עזרה לזולת. שבתאי בדלי מביא אותנו לחשוב על הכלל ולא כל אחד לעצמו. אבל, במידה ושבתאי אינו מאוזן והאגו מוגזם, הוא יכול לגרום לאנשים לחשוב שהם היחידים שיודעים מה נכון לכולם...

בתאריך 21.12 כוכב יופיטר ייצמד לשבתאי במזל דלי, צמידות הקוראת פעם ב20 שנה. אז מה מיוחד הפעם? אפרט בפוסט הבא.


חג אורות שמח!

באהבה,

מאיה גור פטל

7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page