top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 11.6 - 17.6

אנרגיית ליקוי החמה מהדהדת חזק. המון דיבורים, ביקורות ופרשנויות. לכולם יש מה לומר וכל אחד בטוח בצדקת דרכו. אווירת אנדרלמוסיה, כמו כמה שירים שמתנגנים מכיוונים שונים בו זמנית.


11.6 התקשורת מבלבלת. שמש, ירח ומרקורי (שנמצא בנסיגה) בתאומים בריבוע לנפטון בדגים מערפלים ידיעות, חדשות ושאר ירקות. הרבה ידיעות וחדשות ללא בסיס. הזהרו מלשפוט עפ"י שמועה בלבד. במיוחד בזמן זה חשוב לנשום עמוק, לוודא אמיתות סיפורים ושמועות לפני שמסיקים מסקנות.


12.6 האגו עולה עם מעברו של כוכב מאדים למזל אריה. הרצון להרשים גדול אבל שימו לב לדרך, היא לא פחות חשובה. מאדים בזווית 150 ליופיטר בדגים מגדילים את הפער בין מה שמראים כלפי חוץ לבין התחושות והרגשות הפנימיים. יופיטר בדגים מציף את עולם הרגש החבוי לעבודת ניקוי וריפוי ונמצא כעת בזווית מאתגרת למאדים שמקצין את האש של מזל אריה. את החיצוניות והנראות. האנרגיות מנוגדות ומתנגשות אחת בשנייה.


13.6 זמן טוב לעזור ולנהל צורכי משפחה ואהובים. וונוס בסרטן בריבוע לכירון במזל טלה מחזקים את הצרכים האישיים והמשפחתיים שהוזנחו, הכאב אינו נותן מנוח וכעת ישנה הזדמנות למלא את החלל בעזרת אוראנוס בשור במשושה לוונוס בסרטן שיחד מאפשרים לפרוץ דרך מבחינת צרכים אישיים ומשפחתיים. יחד עם ההזדמנות קיים הספק שעוצר את ההתלהבות מלרוץ קדימה. שבתאי בדלי בזווית 150 לוונוס בסרטן, מכריח אותנו לעצור ולבדוק כל צעד שאנחנו עושים אם משתלם לנו.


14.6 שבתאי נכנס לנסיגה בדלי ומציף את כל הבעיות שלא נפתרו עד עכשיו. שבתאי בדלי מתקן חוסר צדק חברתי ע"י כך שהבעיות עולות ומעיקות עד שאין ברירה אלא לתקנן.



14.6 – 16.6 שבתאי ואוראנוס יוצרים ריבוע מדויק ומסמלים תחילתה של תקופה חדשה. שבתאי המסגרתי והנוקשה, יוצר בדלי סדר חברתי חדש, בניה מחדש של המערך החברתי. אוראנוס בשור שובר מסגרות ופורץ דרך חדשה. הריבוע ההסטורי בין שבתאי לאוראנוס מסמל תחילתה של תקופה חדשה כלכלית וחברתית. שימו לב אלו חוקים כבר משפיעים על אורח חיינו ואלו חוקים חדשים בדרך ואת מי החוקים משרתים.


16.6 – 17.6 שמש בתאומים בזווית 150 לפלוטו בגדי. אנרגיה מאוד מנוגדת בין אור לחושך. בין האור שאנחנו מאירים החוצה לבין הרגשות העמוקים. זמן לבדוק עד כמה גדול הפער וכיצד אפשר לנקות את המשקעים המעיקים שתוקעים אתכם מלהתקדם.


מאחלת לכולנו שבת שלום ושבוע של מודעות אור ואהבה

מאיה גור פטל

8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page