top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 12.2 עד 19.2

השבוע מזל דלי עדיין מככב בעוצמה אדירה. מולד הירח יחד עם שישה כוכבים במזל דלי ממלאים אותנו באנרגיית חשמל, בהתרגשות, מהירות. אך שימו לב, באותה המהירות האנרגיה מתרוקנת. מושפעים בעיקר מזלות דלי, אריה, שור ועקרב. הדעות כעת חלוקות עם הריבוע בין מזל דלי למזל שור והפילוג בין קבוצות אנשים נעשה עמוק וקיצוני. כל קבוצה בטוחה באמת שלה ומוכנה להילחם עבורה. נוסף לכך, נפטון כוכב האשליות נמצא בדגים ויוצר צומת T לראש וזנב דרקון על ציר קשת – תאומים. מכאן נשאלת השאלה מה אמת ומה אשליה? האם יש בסיס לידיעות ופרסומים בתקשורת או שרב הנסתר על הגלוי? ציר קשת תאומים מעלה את הסוגיה במה אנשים בוחרים להאמין?

12.2 – 13.2 שבעה כוכבים במזל דלי ממלאים אותנו באומץ והתרגשות לשנות את השגרה ולהתחיל מחדש, אבל מצד שני הפילוג בין האנשים גדל ויחד אתו האלימות עולה שלב. המנעו מפרצי אלימות ולקיחת החוק לידיים מתוך אקט של בריונות. מרקורי בנסיגה במזל דלי בריבוע למאדים בשור יוצרים קונפליקט בין הכמיהה לחופש פעולה לבין עשיה מתוך ציות לחוקי המסגרת. זווית זו מביאה להצפת הרשתות החברתיות בקריאות מחאה שונות כיאה לדלי. בנוסף, שבתאי במזל דלי מכניס עוד חוקים חדשים מצד שלטונות ברחבי העולם שלא מתקבלים בברכה כי שבתאי ניצב בריבוע לאוראנוס (שליט מזל דלי) כוכב המהפכות שנמצא במזל שור ומחזק את הרצון בחופש פעולה וצדק חברתי.


14.2 הירח בדגים נצמד לנפטון ומציף בנו כמיהה לעולם אוטופי, מלא אהבה. הירח מרכך מעט את האווירה ובאמת כדאי היום לעצור לרגע ולבדוק מה ממלא אתכם באהבה ושמחה. על פי אלו ערכים אתם מתנהלים והאם אתם מתמלאים מהם או מתרוקנים. בנוסף, לילית בשור מדגישה את הקושי הקיים בשגרה הנוכחית, פחד ממשי לאבד רכוש מביא לצמצום הוצאות ושינוי מגמה בהשקעות. לילית בריבוע למרקורי בנסיגה בדלי מגביר את קולם של האנשים החווים את הקושי הכלכלי והחברתי.


15.2 הירח היום נצמד לכירון במזל טלה ומחזק את הכאב האישי מהמצב הקיים והדחף לשינוי. שניהם בזווית 60 לשבתאי במזל דלי שמביא לנו חוקים חדשים למען סדר חברתי חדש. שבתאי בדלי נמצא גם בריבוע לאוראנוס במזל שור מעמיקים את הפער בין ביסוס חוקי החברה החדשים לבין התפוררות המערך הכלכלי, חברתי הקיים.


16.2 – 17.2 וונוס במזל דלי מדגישה לנו את הצורך בשינוי, נמצאת בריבוע מאתגר למאדים בשור. הקרע בין המייחלים לשינוי לבין האוחזים בקיים גדל. הפער עלול להוביל למעשי אלימות בשם הצדק, לקיחת החוק לידיים.



18.2 שמש עוברת למזל דגים. מזל טוב! המזל האחרון בגלגל המזלות והשלישי ממזלות המים. הדגים מסמל את מעמקי הים. הרגשות העמוקים ביותר - אהבה שנאה, אור וחושך. גלופת המזל הנה שני דגים השוחים לכיוונים מנוגדים אך קשורים זה לזה. סמל לשוני ומצד שני משלים. ויתור על האני למען אמת גדולה יותר. הדגים מסמל אמונה למשהו גדול מאתנו. בשלילי, האמונה נובעת מתוך פחד וחרדה. בחיובי, האמונה נובעת ממודעות עצמית וחיבור לטבע וליקום.

ביהדות: מזל דגים חל בחודש אדר. משנכנס אדר מרבין בשמחה! אדרה הנו עמוד השדרה של הדג. הדגים הוא סמל לברכה, פריון ומזל. חודש אדר ומזל דגים מסמלים את סוף הגלגל. שמחה ומזל לקראת פריצת האביב. התחלה חדשה של חיבור הרוח לנשמה ולנפש להמשך התפתחות.

הכוכבים השליטים על מזל דגים הם נפטון שמראה לנו כמה היקום עצום ואני חלקיק מזערי מהמערכת. ויופיטר המסמל התרחבות ושפע.

מעברה של השמש למזל דגים מרככת מעט את האווירה ומכניסה אלמנט הרגש. נוצרת הבנה שהכח האמיתי לשינוי חיובי בא מאהבה לזולת באשר הוא ואהבה עצמית. מזל דגים מסמל את עוצמת הביחד, מעמקי הים, כמו שהים הוא אוסף אדיר של טיפות זעירות, ככה כל אחד מאתנו מהווה חלק מהשלם.

באהבה,

מאיה

14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page