top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 15.1 - 22.1

אנחנו נמצאים במגמת התעוררות עם מרקורי שנמצא בדלי בצמוד ליופיטר ושניהם בריבוע מאתגר לאוראנוס בשור. יחד מטלטלים ומעוררים אותנו לפקוח את העיניים למתרחש סביבנו. האנרגיה כעת מאירה לנו יכולות אישיות ודרכים חדשות בהן נוכל להתאים את עצמנו למצב הקיים.


15.1 האווירה תוססת ומלאה בדעות והתרחשויות. ישנה התפלגות לקבוצות שונות במדינות רבות שלכל אחד יש מה לומר ובטוח בצדקת דרכו. שבתאי בדלי בריבוע מאתגר למאדים בשור מדגישים את ההתנגשות בין תחושת תקיעות חזקה לבין הרצון לחופש. יחד עם זאת, מאדים בשור נמצא במשולש לוונוס בגדי ומחדירים בנו מוטיבציה ומשמעת עצמית חזקה להוציא לפועל מטרות שהיו בגדר רעיונות עד עכשיו. שמש ופלוטו צמודים בגדי חושפים בפנינו פחדים וחרדות מהמצב ולכן שמרו על שיח בונה ומקרב. הירח נצמד למרקורי וליופיטר בדלי ומשרים עלינו רעיונות חדשים, הברקות וחשיבה אל מחוץ לקופסא, אבל ניצב אליהם בריבוע מאתגר אוראנוס בשור שיוצא מהנסיגה שלו ומרעיד את הקרקע ולא נותן רגע מנוחה. ממש סרט מתח!


16.1 האווירה מתוחה עם הקרע והפילוג הקיים. הרצון החזק לבעוט במסגרות ולשאוף אוויר של חופש. כדאי היום להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהודות על כל מה שיש לכם כי וונוס במזל גדי הקר והמחושב במשולש הרמוני ללילית בשור מורידים את הערך העצמי ותחושת הביטחון.


17.1 – 18.1 שינוי מגמה. למרות שעדיין קיים מאבק בין תקיעות לרצון לחופש, מרקורי צמוד לפאלאס בדלי ומגביר את עוצמת חופש הביטוי. יופיטר בדלי בריבוע לאוראנוס בשור פורצים את תחושת החנק, מביאים לשינוי החוקים הנוקשים.


19.1 האווירה מתחממת עם הצמדות הירח לכירון בטלה שמחזק את הקושי האישי במצב הנוכחי והכמיהה לשינוי. נוסף להם, מאדים בשור מתקדם לעבר אוראנוס ומעלה את רף האגרסיות.


עוד היום שמש עוברת למזל דלי. מזל טוב! המזל האחד עשר בגלגל המזלות והשלישי ממזלות האוויר. מזל דלי מסמל את האינטליגנציה האנושית. לחשוב אל מחוץ לקופסא. מזל דלי מגיע לאחר מזל גדי ומראה לנו כי החומר הוא רק אמצעי ולא המטרה. הדליים בעלי תפיסה מהירה, מנציחים את עצמם ע"י העברת ידע. מרגישים מעל כולם, נתפסים לעיתים כמוזרים בעיני החברה.

הכוכב השולט על מזל דלי הוא אוראנוס ומסמל טרנספורמציה, הארה, שינוי, מהפיכה, דרך חשיבה חדשה. מפגש עם מציאות שונה ממה שאנחנו מכירים, התנסות חדשה, דרך חדשה וכלים חדשים להתמודדות עם הקיים. עולים פחדים, חוסר בטחון ומצד שני רגש עז ללכת בדרך החדשה, אדרנלין, התרגשות. בעזרת הראיה החדשה ניתן לשבור מוסכמות והתניות שהחברה מכתיבה. אוראנוס מייצג את המורדים בחברה, שוברי המוסכמות החברתית ובונים חברה חדשה. החלוצים בוראים מציאות חדשה, אחרת ממה שנולדו אליה. מזל דלי שולט על כלי הדם ומערכת העצבים. הדליים עלול לסבול מתחושת עליונות, רוצים לאהוב את כולם קולקטיבית ולא ברמה האישית. מרדנות, כעס, אנרכיה. מקצועות מתאימים לדליים הם מחשבים, אלקטרוניקה, אסטרולוגיה, מדעים, טיס.

מעבר השמש למזל דלי מחזק את הרוח החדשה הנושבת ממקבץ הכוכבים הרחב שנמצא בדלי ומעצים את תחושת האומץ לפרוץ את תקרת הזכוכית, לחדש ולהתחדש. ליישם תכניות חדשות בדרך מקורית. אבל עלול גם ליצור מרד ואלימות רשתית ופיזית.


20.1 אווירת הפיכה, התרגשות, כעס ופריצה. מאדים ואוראנוס על אותה המעלה במזל שור ושניהם בריבוע ליופיטר בדלי מטלטלים חזק את השגרה ופורצים התניות חברתיות. מביאים רוח חדשה, אך עלולים להביא לריבוי מעשי כעס ואלימות.


21.1 אקשן! הירח צמוד לאוראנוס ומאדים בשור וכולם בריבוע ליופיטר בדלי. אווירה של שינוי כלכלי, חברתי חזק מאוד ועוצמתי ביותר. אנחנו נחשפים בפני מציאות חדשה שלא הכרנו, בה קצב האירועים מואץ ואנחנו בתוכו. מבחינה אישית זה זמן להגדיל את האור! לקבל בסובלנות ובחמלה את השונה ממך, להיות בנתינה ועזרה לזולת ולתת השראה לסביבה ע"י שמחה, ענווה והודיה.


באהבה,

מאיה גור פטל

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page