top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 16.4 - 23.4

האנרגיה החמה, המעוררת והלוחמנית של הטלה מפנה השבוע את מקומה לאנרגיית מזל שור.

כוכב וונוס עבר לשור ב14.4 והאווירה כבר נהייתה יותר רגועה ושלווה.

למזל שור מצטרפים השבוע שמש ומרקורי כוכב התקשורת. האווירה הכללית משתנה לנינוחה, הבטחון האישי עולה. אבל, לימים ספורים בלבד, בגלל התקדמות שמש, וונוס ומרקורי בשור, לכוכב המהפיכות - אוראנוס שנמצא בשור ומרעיד את הקרקע והבטחון.



שמש עוברת למזל שור ב19.4. מזל טוב! שור הוא המזל השני בגלגל המזלות והראשון ממזלות האדמה. השור מסמל את השכר הראשון אחרי העבודה של הטלה. עם זאת, יש להמשיך ולעבוד על מנת שהשכר יגדל. מזל שור מסמל את הערכים שמפעילים אותנו בשגרה. השוורים אחראים, מעשיים, מבצעים בנחישות ובהתמדה את הפעולות שהטלה התחיל.

הכוכב השייך למזל שור הוא ונוס, כוכב הלכת השני במערכת השמש. ונחשב לאלת האהבה והפריון עפ"י המיתולוגיה היוונית והרומית. אנרגיה נשית. אמא אדמה. יופי ואסתטיקה. מזל שור מראה לנו מה אנחנו צריכים כאן בעולם הזה מבחינת ערכים: רכוש, השכלה, ידע פיזי, מנטלי, רוחני ורגשי.

השוורים נוטים להיות עקשנים, אכילה מופרזת, עצלנות, רכושנות. עלולים לפתח הרגלים כפייתיים. בעיות בבלוטת התריס.

השוורים יצירתיים: ציירים, פסלים, זמרים ובעלי חוש אסתטי מפותח. נהנתנים.

מרקורי עובר למזל שור ב19.4 והתקשורת משתנה לאיטית ובטוחה. מרקורי בשור משרה אווירה סבלנית, יכולת הקשבה וניתוח מעמיק של כל הנתונים לפני שמגיב לסיטואציה. עם זאת, ישיר מאוד ופרקטי ללא התפלספויות.

וונוס בשור מתקרבת לאוראנוס יחד עם שמש ומרקורי, הנינוחות שנכנסנו אליה עומדת להשתנות ב23.4 עם חוסר יציבות כלכלית וחברתית. מבחינת המדינה, נושאי "הערכים המובילים את המדינה" עולים לבמה. הערכים המוצגים ע"י השלטון אל מול הקשיים הנשמעים מתוך העם. על כך אפרט בפוסט הבא.

עד כאן, באהבה

מאיה גור פטל

2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page