top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 16.7 - 22.7

שיא הקיץ, חם ולח. שמש בסרטן מעלה את הלחות ואת המועקה עם מיקומה מול פלוטו בגדי. וונוס ומאדים צמודים באריה מעלים את הטמפרטורה, התשוקה, השמחה והאש החיה אבל באותה מידה עולה גם מידת האגו, השליטה, הכעס והאלימות.


16.7 – 18.7 זמן מאוד עוצמתי. מרגישים אמיצים או מתמלאים בפחדים וחרדות? הירח בעקרב חזק מאוד ומציף רגשות עמוקים.

השראה ואופטימיות מגיעים משמש בסרטן במשולש לנפטון בדגים ומעניקים פתח לחלומות ושאיפות. אבל, שמש בסרטן ניצבת מול פלוטו במזל גדי ששואב אנרגיה הנפלטת מהשמש, אור מול חושך. כמה סימבולי ששיא המולות בין שמש לפלוטו מתרחש ב18.7 צום תשעה באב, יום אבל לעם היהודי המסמל אירועים קשים מאוד בהיסטוריה של העם ובראשם חורבן שני בתי המקדש באותו התאריך. שמש בסרטן מול פלוטו בגדי מסמלים שינויים ותזוזות במגנטיות כדה"א. משבר גדול בכלכלה העולמית אותו מסמלים ציר סרטן – גדי. ברמה האישית עולה תחושת מועקה ועייפות גדולה, כבדות. התנגשות בין הרגש המוכר והידוע לבין מוות של ישן ולידה מחדש.


19.7 הרגשות כואבים. התקשורת רגישה עם מרקורי בסרטן בריבוע לכירון במזל טלה, יחד מציפים כאבים נפשיים ופיזים שהיו מודחקים עד עכשיו. זה זמן לקלף שכבות וכיסויים ולחשוף משקעים ופחדים שתוקעים אתכם מלהתקדם לעבר המטרות. במקביל, שבתאי כוכב הקארמה במזל דלי בזווית 150 למרקורי ובמשושה לכירון יכול להכניס משמעת עצמית חזקה מאוד למימוש תוכניות שעומדות על הפרק, או מצד שני שבתאי עלול להכניס ספק ביכולות שלך לביצוע משימות ולהחזיק אותך תקוע באותו מקום עם הרבה האשמה ואשמה. במה תבחר?


20.7 – 21.7 לחשוב מחוץ לקופסא. מרקורי במשושה הרמוני לאוראנוס בשור מעניקים לך הזדמנות פז לראות את השגרה מזווית שונה ולשנות את מה שלא תורם לך. איזה מדהים שהזדמנות זו מגיעה ישר אחרי הריבוע הקשה בין כירון למרקורי שהציפו רגשות כואבים.



22.7 הרבה אגו ונטייה לאלימות מתוך כבוד עם מאדים באריה בזווית 150 לא פשוטה לפלוטו בגדי. שימו לב על מה אתם נלחמים ואיזו תרומה זה נותן לכם ולסביבה שלכם.


שבת שלום ושבוע מלא אור וחמלה.

באהבה,

מאיה גור פטל

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page