top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 17.12 עד 23.12

עוד חוזר הניגון. נדמה היה שכבר נפתחנו לשגרה חדשה יחד עם תחושת אופטימיות שחופש התנועה אכן חוזר ואתו התחזקות הכלכלה והחברה. אבל, השבוע האחרון מחזיר אותנו שוב לחוקים חברתיים מגבילים וירידה כלכלית. ומה בימים הבאים?


17.12 – 18.12 התחושה כבדה עם וונוס ופלוטו צמודים בגדי. הכלכלה מתכווצת ומשתנה ואנחנו איתה. זמן להיות פרקטים ולסדר באופן ברור ומובנה את המטרות להמשך. מרקורי עבר מקשת לגדי ושינה לנו את הראייה מאופטימיות קוסמית, לראייה חדה וריאלית. עם זאת, האופטימיות אינה נעלמת. שמש בקשת במשושה ליופיטר בדלי משרים תקווה ואמונה חזקה לחידושים ופריצות דרך כיאה למזל דלי.


19.12 וונוס נכנסת לנסיגה במזל גדי והטמפרטורות צונחות. וונוס בנסיגה בצמוד לפלוטו מכריחה אותנו להאט את הקצב ולחשב מסלול מחדש. וונוס תהיה בנסיגה עד 29.1.2022 ומחדירה תחושת כבדות על מנת להאט את הקצב ולעשות חשבון נפש. באלו תחומים אתם מסופקים ובאלו פחות? זמן לבדוק עם עצמכם איפה אתם מרגישים חוסר שביעות רצון ומדוע? אלו צרכים משרתים אתכם או מורידים אתכם? האם הצרכים שלכם תואמים לערכים אחריהם אתם הולכים? במידה ואין התאמה יש תחושת התשה ועייפות. הנסיגה של וונוס בגדי נותנת לנו זמן של 40 יום לחשב מחדש מה בהתנהלות ובעשיה שלנו מבחינה פרקטית תורם לנו ומביא להתפתחות אישית וסביבתית. מבחינה גלובלית נסיגת וונוס בצמוד לפלוטו בגדי מעמיקה את המשבר הכלכלי הגלובלי והן את הבידוד החברתי.

במקביל לתחילת הנסיגה, הירח מלא בתאומים מציף הרבה מאוד מחלוקות. הדעות מנוגדות ועלולות ליצור עוינות וקרע במערכות יחסים בשם הצדק. הירח מלא מול שמש בקשת, במשולש ליופיטר בדלי ובזווית 150 מעלות לוונוס ופלוטו בגדי.


20.12 אנרגיה קיצונית. מצד אחד כבדות וחפירה עמוקה אל עולם הרגשות עם וונוס ופלוטו צמודים בגדי. מצד שני אופטימיות ואמונה חזקה עם שמש בקשת במשושה ליופיטר בדלי. כדאי לאזן את האנרגיות ע"י צמצום המטלות, התכנסות פנימית למדיטציה והודיה.



21.12 היום הקצר בשנה. היום בו שעות האור מעטות ביותר לעומת שעות הלילה. מהיום יתארכו שעות האור עד לשיא ב21.6.

היום שמש נכנסת למזל גדי. מזל טוב! הגדי מסמל עבודה, "בזיעת אפך תאכל לחם". מכניס לתבניות פרקטיות את המטרות והאמונה ומבצע אותן. הופך את החזון למעשי. על מנת להצליח יש לעבוד מהרמה הנמוכה ביותר. שואף להגיע לדרגים גבוהים תוך נחישות והתמדה. בעל מספר חברים קרובים לכל החיים.

בני מזל גדי אחראיים, רציניים, מחושבים ופרקטים. חרוצים ובוגרים מילדותם. בעלי כח סבל גדול ונוטים לסחוב על כתפם בעיות של אחרים. נאמנים לבני זוגם ופותרים בעיות רגשיות באופן שכלי.

הגדיים נוטים להפנים את הרגשות שלהם, לסבול מביקורתיות יתר, ספק, נוקשות, ציניות, צרות עין, פסימיות.

הגדיים טובים במקצועות הניהול, בניה, כבישים, מהנדסים, שלטון, מקצועות ראליים.

כעת עם מעבר השמש למזל גדי התחושה כבדה. נוצר מקבץ כוכבים נרחב בגדי יחד עם מרקורי וונוס בנסיגה צמודה לפלוטו בגדי. האווירה הופכת לקרירה וחדה מתוך שיקולים מעשיים והתמדה איך להתקדם בשגרה.


22.12 – 23.12 קולות מחאה. מרקורי בגדי במשולש לאוראנוס בשור מחזקים את קולם של הבועטים בחוקי הסדר הכלכלי והחברתי החדש. מתחיל שיח על מציאת פתרונות חדשים להתנהלות בשגרה. שבתאי בדלי בריבוע לא פשוט בפעם השלישית השנה לאוראנוס בשור מדגישים את המאבק בין הגבלות חופש התנועה לבין הטלטלה הכלכלית והחברתית שכולנו עוברים. מבחינה אישית זה זמן לתכנן ולסדר פעולות מחדש להתקדמות יעילה בהתאם למציאות העכשווית. כדאי כמה שפחות לגעת ברגשות ולפתור בעיות חברתיות באופן רציונלי.


עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

71 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page