top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 18.6 עד 24.6

התקשורת רוגשת, אבל אנחנו מתקרבים לקראת סיום הנסיגה של מרקורי שימתן מעט את האווירה. שבתאי ואוראנוס בריבוע היסטורי משנים את פני החברה והכלכלה לבלי היכר.


18.6 אגו וכוחניות מול חמלה ורגישות. מאדים במזל אריה מעלה את מד הטמפ', מגביר כעסים ומלחמתיות ואת הרצון לשלוט. אבל מאדים בזווית 150 ליופיטר בדגים שמרכך את התקיפות, מאט את ההסתערות ונותן לנו ראייה רחבה של פני הדברים. זה זמן לעצור רגע את המרוץ ולשאול את עצמכם "מה יוצא לי מזה לטווח הארוך"?


19.6 השיח הציבורי והאישי עוברים חישוב מסלול מחדש. הירח במאזניים יוצר משולש אוויר הרמוני עם מרקורי בנסיגה בתאומים ושבתאי בנסיגה בדלי. יחד מנתבים אותנו לתקשורת בונה ובוגרת ע"י הפעלת שיקול דעת, אחריות אישית ורצון משותף להתפתחות.


20.6 יופיטר נכנס היום לנסיגה במזל דגים לתקופה של ארבעה חודשים עד 17.10.2021. התחושה היא של האטה באופטימיות ואופוריה. יופיטר, שליט מזל קשת מסמל את הצדק והאמת היוצאים לאור ובזמן נסיגה ישנה האטה וצמצום אנרגטיים על מנת שנבדוק אם אנחנו מתקדמים ומתפתחים בהתאם לצו ליבנו וליכולות שלנו.



21.6 שמש עוברת למזל סרטן. מזל טוב! הסרטן מסמל את הבית אליו נולדנו. השורשים מהם צמחנו. הסביבה הקרובה ביותר אלינו. הסרטן עטוף בחזות נוקשה המסתירה את הרוך והפגיעות מבפנים. רגיש ומופנם. מסמל את האם שמגינה על ילדיה בכל מחיר.

שליט מזל סרטן הנו הירח, הגרם השמיימי הקרוב ביותר אל כדה"א. הירח אחראי על יציבות הגאות והשפל ועונות השנה. דתות ותרבויות רבות משתמשות במחזורי הירח ליצירת לוח השנה. ביהדות לוח השנה הנו עפ"י מחזוריות הירח.

באסטרולוגיה הירח מסמל את מקור ההזנה הראשוני, אמא, רגש, מזון, חום, בטחון, הפנמה של תהליכים.

בני מזל סרטן בעלי זיכרון מצוין, היסטוריונים, אנשי משפחה חמים ומסורים, מטפלים בילדים. עלולים לסבול ממצבי רוח משתנים, חוסר בטחון, מופנמות ודאגנות מופרזת.

עם כניסתה של השמש למזל סרטן, יוצרת משולש הרמוני ליופיטר במזל דגים והלחות כמובן עולה. מבחינה אישית, הרגשות גואים וישנו צורך להתכנס פנימה ולבדוק האם קיימת הלימה בין הרצונות והעשייה שלנו החוצה, לבין הצרכים הפנימיים.


22.6 הרגשות גואים. השמש בסרטן במשולש ליופיטר בדגים, בנוסף, וונוס בסרטן במשולש לנפטון בדגים. כמה מים! קיים צורך להתכנס כעת ולשהות בחיק משפחה וחברים קרובים. זמן נפלא גם להיות לבד, מדיטציה, ליצור ולהוציא את האומן שבכם החוצה.


23.6 מרקורי מסיים את הנסיגה שלו בתאומים ונמצא במצב עצירה. תחושת תקיעות, עמידה במקום. זמן לסדר מטרות לקראת חזרתו של מרקורי להילוך ישיר וחזרה לאנרגיה מואצת.


24.6 האווירה רצינית וכבדה עם הירח המלא בגדי מול שמש בסרטן. בנוסף, וונוס במזל סרטן ניצבת מול פלוטו בגדי ומעמיקים את המשבר הכלכלי. הצורך לשנות מהבסיס את המערכת הכלכלית והחברתית מורגש היטב.

מבחינה אישית, זה זמן אינטנסיבי לעבודת נפש עמוקה, להתנקות ולהשתחרר מדפוסים מעיקים על מנת לצמוח ולהתקדם באופן פורה ומפרה.


מאחלת לכולנו שבת שלום ושבוע מלא בתובנות ושלווה.

באהבה

מאיה גור פטל

10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page