top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 19.2 עד 26.2

השבוע הקרוב מככבים שני הענקים שבתאי במזל דלי בריבוע לאוראנוס בשור. זווית זו מסמלת לנו מאבק בין חוקים חדשים של שלטונות וממסדים שונים לבין התנגדות ואף מרידה מצד אזרחים. זווית זו תחזור על עצמה במהלך 2021 ותתן את הרקע בשנה הקרובה.


19.2 וונוס ומאדים בריבוע מאתגר שדורש מאתנו אומץ להחליט מה אנחנו רוצים לעומת מה אנחנו צריכים. וונוס שליטת שור, נמצאת בדלי ומעצימה את הצורך בשינוי, מהפך והתחדשות, נמצאת בריבוע למאדים בשור שמעדיף לנוח ודוחף לעשיה רק מתוך תחושת חוסר ברירה. זווית זו עלולה לגרום לכעס מתוך אכזבה, להביא לפרידות וניתוקים. בעיקר מושפעים מזלות דלי, שור, עקרב ואריה. זכרו שכרגע גם מרקורי בעצירה עלול לגרום לחוסר הבנה. כדאי לבדוק עם עצמכם ממה אתם מאוכזבים ואיך להימנע מעימות ולהגיע להבנה הדדית.

20.2 הירח בתאומים הופך את האווירה לקלילה וזורמת יותר, אם כי עדיין אנחנו תחת השפעת הריבוע בין וונוס למאדים שמדגישים את הצורך לתקשר אחד עם השני במשנה זהירות ועדינות.


21.2 – 22.2 המתח באוויר עולה שלב. וונוס נצמדת לאסטרואיד פאלאס בדלי ויחד מגבירים את הצורך לפתור בעיות חברתיות בדרכים שאינן שגרתיות. שניהם בריבוע למאדים בשור שמעכל לאט את הבשורה אבל יוצא כנגד בעוצמה גדולה. מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך ישיר במזל דלי ואתו האנרגיה מתחדשת והמצברים מתמלאים. זה זמן להוציא לאור רעיונות חדשים ולהציע פתרונות לא קונבנציונליים לבעיות קיימות.


23.2 – 24.2 הירח בסרטן מכביד מעט על האווירה. זמן לשהות בקרבת משפחה וחברים קרובים. מאדים בשור במשולש לפלוטו בגדי. האמנם הזווית הרמונית אך החיבור של שני הכוכבים משדר אנרגיה כוחנית של מאבק הישרדותי והרס הקיים ובניית חדש. חוסר יציבות הקרקע ומשבר הכלכלה.



25.2 שחרור. שמש במזל דגים במשושה לאוראנוס בשור מכניסים אופטימיות ורוח חדשה של תקווה. שחרור יחסי של חוקים מגבילים מצד שלטונות שמבטיחים הבטחות לטובת האזרחים. ברמה האישית זו הזדמנות לקבל השראה, ליצור יצירה חדשה ולהגיע למודעות גבוהה.

באהבה,

מאיה גור פטל

10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page