top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה

Updated: Nov 24, 2023

לכתוב תחזית אסטרולוגית בתקופה כל כך קשה שכל רגע יש התרחשויות ושינויים בעלילה זו משימה ממש לא פשוטה.. אבל התחזית בסוף נכתבה ומקווה שתעזור לכם להתכוונן באופן יעיל ומועיל לתקופה הקרובה.

אופי הלחימה משתנה בימים אלה. מאדים עובר עכשיו ממזל עקרב למזל קשת ונצמד לשמש. יחד אמורים להשרות אופטימיות ותקווה, אבל הם בריבוע מאתגר לשבתאי בדגים שעוצר את התשוקה והדחף להסתער קדימה ומכניס ספק ופחדים. וונוס כרגע במאזניים ניצבת מול כירון בטלה ומעניקה פתח לשיחות ומשא ומתן לגבי החטופים. יש לנצל את המומנטום ולא להתנדנד עם לקיחת החלטות כיאה למאזניים, כי במידה ולא מכוונים למטרה, הנטייה להתפזרות מהירה ומשם קצרה הדרך לפספוס מטרות. מבחינה אישית, זה זמן טוב לשחרר שותפים שאינם מועילים ע"י משא ומתן ופשרה. כמו כן, מומלץ לעשות רשימות מדויקות של תוכניות לעתיד הקרוב אחרת הן יתפזרו במהירות ותוך זמן קצר אף תשכחו מה הייתה המטרה הראשונה.


ב27.11 ירח מלא בתאומים. האווירה כבדה עכשיו כשהירח מול שמש ומאדים במזל קשת ושניהם בריבוע לשבתאי בדגים. יחד עם הכבדות, נוצרת התפכחות במדינה אל מול המצב הנוכחי, מול מי נלחמים, האם וכיצד קיימת אופציה לתקשר איתם, וכמובן גם הבנה מחודשת לגבי היחסים שלנו עם הסביבה הקרובה ועם עצמנו. צמידות שמש ומאדים בקשת מאירים את המודעות לעובדה שעם כל השוני במורכבות העם שלנו, על כולנו להתאחד ולהיות האחד בשביל השני ולהמשיך להראות למדינות העולם את האמת על מהלך הלחימה על מנת לשבור את הספק בצדקת דרכנו אותו מסמל שבתאי בדגים ולהצליח להתרומם ולהתקדם . אופק מפת ישראל בזמן הירח המלא הוא דלי והשליט שלו אוראנוס נמצא בשור – מזל המדינה. הירח המלא מחזק את הצורך להתדבק בערכים החדשים שצמחו עם הזעזוע שעברנו ב7 לאוקטובר ובהם הכרת תודה על הקיים והבנה שעל מנת להשתקם ולהתקדם יש לפעול בשיתוף והכלה אחד של השנייה.



חודש דצמבר מתחיל עם אווירה קרירה ומחושבת כשמרקורי עובר למזל גדי הפרקטי ויוצר משושה לשבתאי בדגים. נסיונות לבנות שגרה חדשה, אבל הקצב איטי מכיוון שמרקורי לקראת נסיגה שתחל ב12 לדצמבר.

ב3.12 וונוס בריבוע לפלוטו בגדי מעמיקים את העובדה שצריך לדבוק בערכים אמיתיים. פלוטו ניצב על בסיס מפת המדינה ומסמל את המשבר הגדול שהעם עובר. וונוס במאזניים מדגישה כמה חשובה האחדות והשיתוף על מנת לקום מן השבר ולהתקדם.


ב5.12 וונוס עוברת לעקרב ותחושת ההישרדות מתעצמת. מבחינה גלובלית הכלכלה בירידה. האווירה הכללית שונה לחלוטין ממה שידענו בתחילת אוקטובר. נופלת הבנה שאין באמת על מי לסמוך ולהישען והאחריות מוטלת עלינו.


ב7.12 ערב חג החנוכה. חג הניסים והאורות. כמה סימבולי שהיום מרקורי נעצר לקראת הנסיגה שתחל ב12.12 בגדי ומעניק לנו הזדמנות לעצור לרגע את המציאות המורכבת והקשה שנכנסנו אליה ולחשב מסלול מחדש. השנה ערב החג מחזק את אווירת "באנו חושך לגרש" כשוונוס בעקרב במשולש לשבתאי בדגים מדגישים את חשיבות ערכי החיים, השיתוף והאמונה אותם מסמלים העקרב והדגים ועבורם אנחנו נלחמים.


ב8.12 וונוס בעקרב מול יופיטר בשור מעצימים את הפער בין המצוי לרצוי. לומדים לראות מחדש את הסביבה, לעמוד מחדש ולצעוד נכון ובבטחה. ימים אלה מהווים פתח לתקופה חדשה לראות מה תפל ומה עיקר. מה אמת ומה שקר. אור גדול מאיר עוד ועוד חתיכות מהפאזל שמרכיבות את התמונה השלמה.


מאחלת לנו שבת שלום ושקטה

מאיה גור פטל

28 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page