top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 2.7 - 8.7

שמתם לב שעברנו מחצית משנת 2021? נכון מרגיש שעבר הרבה יותר זמן? עם הכמות ומהירות חוקים חברתיים חדשים ושינויים במערך הרפואה, חופש התנועה והכלכלה נדמה שעברו שנים ולא חצי שנה. ומה עכשיו? אחרי פתיחות והאצה אנרגטית, ישנה עצירה ממאדים במזל אריה שניצב מול שבתאי בדלי ושניהם בריבוע לאוראנוס בשור. צומת T לא פשוט על קבוצת המזלות המקובעים. מעין גז וברקס חזקים מאוד הפועלים במקביל. זמן לנשום עמוק ולהבין שמאחורי כל מעצור וצל מאיים ניצב אור גדול. בנוסף, מזל סרטן מככב עתה ואתו עולה הלחות כמדי שנה והדאגה והעיסוק בילדים.



2.7 - 5.7 שמש בסרטן בזווית 150 לא קלה לשבתאי בדלי ומדגישים את הפער בין הכמיהה להגן על הילדים לבין חוקים חברתיים חדשים אותם מייצג שבתאי בדלי. במקביל השמש בריבוע לכירון במזל טלה שעלולים להעלות מצוקות, אלימות וקשיים אצל ילדים.

צומת T לא פשוט בשמיים בין מאדים באריה לשבתאי בדלי ולאוראנוס בשור. כל צד מושך לכיוון שלו מבלי להתפשר, הרבה מאוד אגו שיוצר תקיעות. המנעו כעת מוויכוחים שעלולים להפוך לאלימות קשה.

6.7 מרקורי בתאומים בריבוע לנפטון שנמצא בנסיגה בדגים. ישנו פער בין המציאות הנראית לעין לבין החלומות והשאיפות. הרבה שקרים וזיופים נחשפים. נפטון כוכב היצירה, ההשראה והרוחניות נכנס לנסיגה במזל דגים עד ל1.12.2021 ומאפשר לנו לראות מה אמת ומה אשליה. מבחינה אישית, נסיגת נפטון מפקסת את המציאות ומראה לנו אלו חלומות ברי מימוש ואלו לא. במידה ואתם נמצאים בצומת דרכים, חסרי החלטיות, נפטון בנסיגה מסייע להגיע להחלטה נכונה עבורכם. מושפעים בעיקר מזלות דגים, בתולה, קשת ותאומים.


7.7 – 8.7 וונוס באריה משרה אווירה רומנטית, נוצצת עם נטייה לדרמות מוגזמות, ניצבת מול שבתאי בדלי שמצנן את האווירה ושניהם בריבוע לאוראנוס בשור שמרעיד את הקרקע ופורץ את המסגרות והחוקים הקיימים. זהו זמן אקוטי לשאול את עצמכם מה מניע אתכם לפעולה? הרושם והתדמית או ערכים פנימיים ואחריות אישית?


מאחלת לכולנו שבת שלום ושבוע של סובלנות, בריאות וכבוד הדדי.

באהבה

מאיה גור פטל

8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page