top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 20.8 עד 26.8

Updated: Aug 19, 2021

השבוע הקרוב קיצוני באנרגיה ומתחלק לשניים. בתחילת השבוע הפוקוס גדול מאוד וממוקד לעבר המטרות וגם התקשורת קרה וחדה. מחלקו השני של השבוע נוצר פיזור מוחלט של הנראה, ממש כמו מיסוך עבה על חמשת החושים. יכול להיות שזה מבחן על הזיכרון המנטלי והנפשי שלנו?


20.8 זמן לצאת לדרך. השמש באריה ניצבת בדיוק מול יופיטר בדלי וזה זמן לבדוק מה מושך אתכם לפעולה ולמה? האם זה הרצון להרשים ולקבל תמיכה ואהדה מהסביבה שלכם או דחף לפרוץ את השגרה שלכם בדרך חדשה ומקורית לכם? הירח צמוד לפלוטו בגדי מגביר את הדחף לשנות הרגלים מעיקים ולהתחיל דרך חדשה.


21.8 הירח נצמד לשבתאי בדלי ויחד מהדקים את טבעת החוקים החדשים על מנת להתנהל כביכול נכון חברתית וכלכלית. החוקים חדים ונוקשים עם צמידות מרקורי למאדים בבתולה ושניהם במשולש לאוראנוס בשור. מבחינה אישית, זווית זו מעידה גם על אומץ ופריצה אישית מתוך דחף אדיר לשנות את השגרה.


22.8 יום עוצמתי מאוד! הירח מלא צמוד ליופיטר בדלי ושניהם ממלאים אותנו באומץ וברוח אופטימית של תקווה לשינוי המצב החברתי הקיים. שניהם ניצבים מול השמש באריה ומגדילים את הפער בין הרצון לפעול עצמאית לבין ההתחשבות בסביבה. במפת המדינה, השמש נצמדת למאדים הלידתי באריה בבית השלטון ושניהם מול הירח המלא בדלי, יחד מגבירים את התסיסה החברתית אל מול נוקשות השלטון. אצל מי נמצא הכוח? אריה ודלי שייכים לקבוצת המזלות המקובעים, כל מזל מושך לכיוון שלו מבלי להתגמש ולהתפשר. האווירה מתוחה, אבל מתרככת מעט בזכות וונוס שנמצאת במאזניים במשולש לראש דרקון בתאומים ומשרים הרמוניה ופשרה.



23.8 שמש עוברת למזל בתולה. מזל טוב! המזל השישי בגלגל המזלות. בני מזל בתולה מחוברים לאדמה, בעלי עין חדה ורואים את כל הפרטים הקטנים המרכיבים את התמונה השלמה. מזל בתולה מסמל את האור הנקי היורד אל הקרקע. הצינור המקשר ומתרגם בין הרוחניות השמימית הגבוהה לארציות.

הכוכב השליט של מזל בתולה הוא מרקורי, כוכב התקשורת. נקרא בעברית חמה בשל קרבתו לשמש. מרקורי שולט גם בתאומים, אבל בבתולה הוא נמצא במיקום הבוגר שלו. אוסף מידע ומעביר אותו לאחר שפירק אותו לחלקים קטנים ועיבד אותם. בני מזל בתולה בוגרים, אחראיים ומנתחים לעומק את הידע שרכשו. אבל הם עלולים להיתקע בשלב הירידה לפרטים כאשר הם נוטים לביקורתיות יתרה, צרות אופקים, חרדות וחוסר יכולת לראות את התמונה הכוללת.

בני מזל בתולה מתמחים ברפואה, רוקחות, תכנות, עריכה, מורים, תזונאים.

עכשיו, עם כניסתה של השמש למזל בתולה, מצטרפת למרקורי ולמאדים שנמצאים גם כן בבתולה ומסמלים חזרה לשגרה. אז מה נשתנה הפעם? היציבות והביטחון רעועים עם מרקורי בבתולה שניצב מול נפטון בדגים מערפלים ומשנים לנו את פני המציאות בכל רגע נתון.


24.8 – 26.8 דיכוי או בניה של מערך חברתי חדש? וונוס במאזניים במשולש לשבתאי בדלי. אמנם הזווית הרמונית אבל כאשר מדובר בשבתאי המצמצם והמגביל את חופש הפעולה, האווירה ההרמונית שוונוס בד"כ משרה כשנמצאת במאזניים נעשית כעת קרה וכבדה. במקביל, מרקורי בבתולה מול נפטון בדגים מטשטשים את המציאות עד כדי כך שהמציאות עולה על הדמיון. בימים כאלו מתעתעים, הקשיבו לאינטואיציה, שאלו שאלות ובדקו אם יש בסיס לסיפורים ושמועות המגיעות לאוזניכם ועינכם. מבחינה אישית, קיימת הזדמנות להתחלות חדשות מבחינת לימודים, עבודה, פעילות גופנית ותזונה, בעיקר מושפעים מזלות בתולה, דגים, קשת ותאומים.

מאחלת לכם שבת שלום ושבוע של תובנות ומודעות.

באהבה,

מאיה גור פטל

47 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page