top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 21.5 - 26.5

השבוע הקרוב יתרחש ליקוי לבנה בקשת מול שמש בתאומים ואנחנו נכנס לשבועיים מואצים אנרגטית, הליקוי בקשת מעמיד אותנו במבחן האמונה בצדקת דרכנו. 21.5 ידיעות ופרשנויות זורמות ומציפות. כדאי לבדוק מי ומה עומד מאחורי ההפצה והאם קיים אינטרס סמוי או שהעברת הידע נקי, מרקורי בתאומים בריבוע מאתגר לנפטון בדגים. מבחינה אישית, הזהרו מהבטחות שווא. שמש בתאומים בריבוע ליופיטר בדגים משרים אווירה אופטימית אבל בדקו האם זו אשליה או שיש כאן אחיזה במציאות. 22.5 האווירה מתמתנת מעט עם הירח במאזניים במשולש לשמש בתאומים שמשרים רגיעה. זמן טוב למפגשים חברתיים. 23.5 שבתאי כוכב הדין ששוהה במזל דלי, נכנס לנסיגה לתקופה של ארבעה וחצי חודשים עד 11.10.2021. במהלך תקופה זו יש לנו זמן לחשבון נפש עם עצמנו ועם אחרים. מהן המטרות אותן הצבנו לעצמנו והאם הן ממלאות אותנו או מרוקנות? או במילים אחרות, האם אנחנו מתקדמים בהתאם לצו ליבנו או משרתים את התדמית שיצרנו מול החברה. תקופה זו מביאה להתמלאות אנרגטית או לתחושת כבדות וריקנות שבאים לעורר על מנת לשנות תנועה.

24.5 הירח בעקרב במשולש ליופיטר בדגים מציפים רגשות מודחקים לעבודת ריפוי וניקוי. במידה ועולים בכם תחושות של רחמים עצמיים, אשמה והאשמה, הקיפו עצמכם עם אהובים וקרובים לליבכם על מנת לחוש בנוח רגשית ולשחרר את המטען העודף. כמו כן, זה זמן נהדר ליצירה על מנת לשחרר עודף מטענים רגשיים. 25.5 מאדים בסרטן במשולש לנפטון בדגים מציפים רגשות של פחד, געגוע למה שהיה, המטרות מתפזרות מתוך ירידה בערך העצמי. המיקוד נעשה כעת פנימה אל מעמקי הנפש.


26.5 ליקוי לבנה מלא בקשת. ליקוי לבנה מלא מתרחש בעת ירח מלא כאשר כדה"א נימצא על אותו מישור בין השמש לבין הירח ומטיל צל על הירח. שיא הליקוי יהיה ב14:11 בצהריים שעון ישראל וימשך 14 דקות. הליקוי יראה מעל אוסטרליה, דר' מערב ארה"ב, דר' מזרח אסיה ומע' דרום אמריקה. הליקוי לא יראה מעל ישראל אבל נרגיש אותו היטב. ליקוי הלבנה בקשת מחזק את הכמיהה לאמונה בערכים. הקרקע כל כך לא יציבה כעת שצריך לחזק את האמונה בעצמנו ובצדקת דרכנו. באסטרולוגיה נחשב הליקוי לבנה כמאיץ אנרגטי, מעין דחיפה אנרגטית מהיקום להתעורר, להתקדם ולקדם את עצמנו. הפלנטות הכבדות מפוררות את הבסיס החברתי, כלכלי ומרעידות את הקרקע והליקוי בקשת מחזק את האמונה. ישנם עתה המון חילוקי דעות במדינה, פילוגים וקרע חברתי. מה הגורם המאחד? האני מאמין אותו מייצג הליקוי. אמונה ביקום ואמונה בעצמנו כחלקים מהבריאה. אנחנו נכנסים לשבועיים אינטנסיביים הן מבחינת הטבע בסוער והן מבחינה אנושית עד ל10.6 בו יתרחש ליקוי חמה בתאומים על כך אפרט בהמשך. מאחלת לכולנו שבת רגועה ושבוע מלא אור, אחדות ואהבה מאיה


2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page