top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 22.1 - 29.1

איזו תקופה מעניינת עוברת עלינו. בשבוע האחרון עלתה רמת המתח. אנחנו מוצפים באמירות על תחלואה וריפוי כאשר בתכלס שום אמירה אינה וודאית. האמירות בגדר השערה ורב הנסתר על הגלוי. העובדה החשובה כאן היא שיחד עם כל הסיפורים והידיעות הסותרות, הכח בסופו של דבר נמצא אצלנו. אז במידה ונחשפתם לאמירות שמעלות בכם יותר תהיות מעובדות, שתפו ושאלו.

22.1 המציאות והדמיון מתערבבים. מה אמת ומה אשליה? מה מותר ומה אסור? הכל נראה חסר הגיון וכל כך הגיוני יחד שזה מטורף. מאדים פורץ הדרך, הניצוץ לעשיה ואוראנוס כוכב ההפיכות צמודים במזל שור וניצבים בריבוע מדויק לכוכב יופיטר במזל דלי שמעצים את האנרגיה במקום בו נמצא לטוב ולרע. יחד הופכים את סדר היום שגם ככה לא מסודר כבר תקופה.


23.1 – 24.1 שמש צמודה לשבתאי בדלי ומשרים עלינו אווירת סדר עולמי חדש, חוקים חדשים למען החברה או שמא לדיכוי החברה?

למרות הסדר החדש, האווירה עדיין נפיצה מאוד עם הריבוע בין מאדים ואוראנוס במזל שור ליופיטר בדלי. האדמה רוגשת, מלאה תנודות והתרחשויות. התפרצויות של ידיעות סותרות מה אמת ומה שקר? פוטנציאל להפיכות משטרים שונים, התקוממויות ומעשי אלימות. ברמה האישית, הימנעו מעימותים, סעו בזהירות, קחו בערבון מוגבל ידיעות בתקשורת, התעלמו ממיילים חשודים. נשמו עמוק והפיצו את אורכם באהבה.


25.1 – 26.1 אווירת ההפיכה עדיין מהדהדת חזק. מאדים במזל שור בריבוע ליופיטר בדלי מביאים להאצה ברמת השינויים בשגרת חיינו. התחושה היא שעברנו תקופה וכל זה בכמה ימים.


27.1 הרגשות מתקררים עד כדי קיפאון עם הצמדות וונוס לפלוטו בגדי. וונוס שמסמל את הצרכים הרגשיים שלנו, נהיה קר ומחושב בגדי. כעת, עם צמידותו לפלוטו הרגשות בהקפאה. הצפה של הרבה פחדים וחרדות אבל יחד עם זאת הם מסמלים כח הישרדות יוצא מן הכלל. הרגשות באים מהשכל, ויש שמוצאים את עצמם עכשיו שואלים ונשאלים האם משתלם להם להיות במערכת הזוגית? מושפעים מאנרגיה זו בעיקר מזלות גדי, סרטן, טלה ומאזניים.



28.1 הערב הירח מלא, עוצמתי מאוד במזל אריה ומסמל כמיהה לשלטון חזק וראוי להערצה. הירח המלא ניצב מול שמש ויופיטר במזל דלי שמאירים בעוצמה אדירה שינוי חברתי, מהפיכה מחשבתית ויציאה מחוץ לתבניתיות של החברה. הליקוי מדגיש את הפער בין השלטון לעם.

מאדים צמוד ללילית בשור יוצר צומת T מאתגר לירח המלא באריה ומולו לשמש ויופיטר בדלי. יחד יוצרים אווירה מתוחה מאוד, תחושת מיאוס גדולה ואלימות. אבל עם זאת, האווירה מעט מתונה עם כניסתו של מרקורי היום לנסיגה במזל דלי לתקופה של שלושה שבועות עד 21.2.2021 ונותן לנו זמן לבדוק את צדקת דרכנו. האם אנחנו אותנטיים לעצמנו ולערכים שלנו או לא?

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page