top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 22.10 - 28.10

Updated: Oct 22, 2021

איך אתם עוברים את הסערה האנרגטית? השאיבה לעימותים ממש חזקה, אז כדאי להימנע מלהיכנס מלכתחילה למאבקים.


22.10 יום מתוח וסוער. מאדים במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי. שני כוכבי הלכת מלחמתיים, נמצאים על קבוצת המזלות חדורי המטרה ומחזקים את הרצון להסתער ולתקוף מבלי להתפשר.



23.10 שמש עוברת למזל עקרב. מזל טוב! העקרב מסמל עומק, פועל מתחת לפני השטח. מוביל אותנו להתמודדויות עם נבכי הנשמה, "רב הנסתר על הגלוי". התמודדות שמביאה אותנו להרס הרגלים ודפוסים חוזרים בחיינו ומכינה אותנו ללידה חדשה. מזל עקרב נחשב לאחד המזלות החזקים בגלגל ומסמל נחישות, אומץ ויכולת לחימה בלתי מתפשרת על עקרונות.

אנרגיה של מזל עקרב יכולה להחריב את הקיים ולבנות התחלה חדשה, עקירה מהשורש לצמיחה מחדש. לוחמים תוך כדי הרחבת הטריטוריה ומכניסים אחרים למרחב הבטוח שלהם על מנת להעלות את הערך העצמי. העקרבים מלאי תשוקה, כוחניים, ממגנטים וסוחפים אחרים. בעלי פוקר פייס אבל עם זיכרון רגשי לטווח ארוך, סולחים אבל לא שוכחים.

בני מזל עקרב מיניים מאוד, שולטים על בני זוגם. יסודיים, עמוקים, בעלי עיניים עמוקות וחודרות.

העקרבים עלולים לסבול מקנאות יתר, מניפולציות, אובססיביות והרס עצמי.

העקרבים טובים בעמדות כח, אנשי צבא, בילוש, משטרה, סקסולוגים, פתולוגים, פסיכולוגיה, מטפלים הוליסטים.

כעת עם המעבר של השמש לעקרב, המהלכים נעשים מתחת לפני השטח, אך בהחלט ישנה התפכחות והתקדמות מתוך אומץ אישי עם חזרתם להילוך ישיר של מרקורי במאזניים ויופיטר בדלי.


24.10 – 25.10 התקשורת נפתחת עם חזרתו של מרקורי להילוך ישיר במאזניים. זמן לפתוח את הלב ולסדר קשרים עם קרובים שהיה בינכם קצר לאחרונה. בנוסף, יש כעת משולש אוויר: ירח בתאומים, מאדים במאזניים ויופיטר בדלי שמראים לנו את המציאות המשתנה לנגד עיננו ונראית פחות נוקשה ומאיימת. אווירה של אומץ חודרת פנימה ודוחפת לצאת לאור רעיונות ותוכניות שהיו במגירה עד עכשיו.


26.10 האווירה משפחתית ורגישה עם שמש בעקרב במשולש לירח בסרטן. במידה ואתם מבלים עם משפחה ואהובים, מומלץ לשהות יחד בחוץ, בחיק הטבע כפי שוונוס בקשת במשושה ליופיטר בדלי מדגישים לנו.


27.10 – 28.10 האווירה נעשית אופטימית וקלילה:) זמן נהדר להתמלא באנרגיה, לקבל רעיונות חדשים ולתכנן מטרות. אבל שימו לב שהתוכניות מתאימות ליכולות שלכם ולא גדולות עליכם בכמה מידות.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

35 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page