top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 23.4 - 30.4

שמתם לב לשינויים באנרגיה? שמש, וונוס ומרקורי נכנסו למזל שור. האווירה השוורית בד"כ נינוחה ושלווה. אז למה לא מרגישים אותה עכשיו? אוראנוס - כוכב המהפכות וההפתעות נמצא במזל שור ומטלטל את הקרקע חזק.

23.4 – 26 וונוס כוכב הערכים, אסתטיקה והכלה, צמוד למרקורי כוכב התקשורת במזל שור ושניהם נצמדים לאותה המעלה שאוראנוס נמצא במזל שור. צמידות זו יוצרת זעזוע מאוד חזק מבחינת הערכים בהם נוגע מזל שור והכוכב שלו וונוס. האנרגיה של אוראנוס מחשמלת ומפתיעה בכח שלה ועלולה לגרום לפרידות פתאומיות, עזיבת לימודים וקריירה מתוך פולס רגעי ושינויים דרסטיים ומהירים מבחינת ניהול אורח חיים שגרתי. מצד שני, אנרגיית החשמל שפוגשת את וונוס ומרקורי יכולה להביא להיכרויות זוגיות מפתיעות ומרגשות, מודעות עצמית גבוהה, חיבור גבוה לאני. הברקות מבחינה רעיונית וחשיבה אל מחוץ לקופסא. מבחינת המדינה, מפגש הכוכבים עם אוראנוס מתרחש במזל של המדינה, מזל שור בבית 7 שמסמל את בית האוהבים והאוייבים, המפגש מטלטל ומעמיק את הפערים החברתיים והכלכליים. מאדים נכנס למזל סרטן ומקצין את השוני בין קבוצות האוכלוסייה השונות בארץ כאשר כל קבוצה נלחמת על המקום שלה. אי יציבות מבחינה בטחונית והעמקת הקצרים והשבר בבית הנבחרים.


27.4 הירח מלא בעקרב מול השמש במזל שור שמתקרבת לצמידות עם כוכב אוראנוס יכולים לגרום לאווירה טעונה, הצפה של תחושת חוסר שביעות רצון מהמצב הקיים. דחף עז להתנתק מדפוסים מכבידים ושינוי תנועה. במקביל, פלוטו נכנס לנסיגה בגדי, מרעיד את הקרקע ומחזק את הצורך שלנו להתחבר אל עומק מבנה האישיות תוך הבנה של הצרכים והרצונות השורשיים.

28.4 – 29 מרקורי בשור במשושה לנפטון בדגים מעניקים זווית אופטימית על המצב החברתי והכלכלי. רואים את חצי הכוס המלאה. הנתינה והעזרה לזולת גדלות.

30.4 שמש בשור צמודה לאוראנוס! התעוררות הצרכים הפנימיים שהודחקו או סורסו במהלך השנים מתוך ריצוי הסביבה והתאמה למסגרת החברתית. זמן נפלא לחקור את השורשים מהם צמחתם. באלו תחומים אתם חזקים ובאלו תחומים זקוקים לחיזוק. שאלו את עצמכם: איזו פעולה תביא לי תרומה, כדי להעניק בלב שלם לחברה. "ואהבת לרעך כמוך". עד כאן, באהבה, מאיה גור פטל


3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page