top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 23.7 עד 28.7

הלחות הגבוהה מפנה את מקומה לאש החמה.

23.7 שמש עוברת למזל אריה. מזל טוב! מזל אריה מסמל את האגו כפרסונה, אוהב את מרכז הבמה, מפיץ סביבו אור ושמחה. דומיננטי, סמכותי, בעל נפש אצילה.

הפלנטה השולטת על מזל אריה היא השמש, מרכז המערכת. הכוכב הנותן את האור והחיים על פני כדה"א. השמש היוותה מקור לפולחן, טקסים, אמונות וסיפורים מאז ימי קדם באלפי תרבויות ודתות שונות.

ביהדות השמש מוזכרת מספר פעמים: בבראשית נבראה ביום הרביעי. סיפורם של שמשון ודלילה,

ציר אריה – דלי.

בני מזל אריה בולטים כשחקנים, מנהלים, פוליטיקאים. עלולים להיסחף אחר דרמות, גאוותנות יתרה, פזרנות וכוחניות.

בני מזל אריה המאהבים האולטימטיביים. האהבה נותנת לאריה את כח החיים.

במקביל למעבר שמש למזל אריה, וונוס עוברת למזל בתולה וניצבת מול יופיטר בדגים. וונוס בבתולה מלמדת אותנו להעריך את הפרטים הקטנים. מיקומה של וונוס בבתולה מול יופיטר בדגים מדגישים לנו את הפער בין פנטזיות וחלומות גדולים אל מול המציאות המורכבת מחלקים קטנים. זווית זו עלולה להביא לתחושת אכזבה ועייפות מהמציאות הקיימת או להתפכחות, הערכה עצמית מחדש והודיה על כל פרט קטן.



24.7 יום סוער מלא באנרגיות מנוגדות אחת לשנייה. הירח המלא בדלי סופר עוצמתי, מסמל כמיהה גדולה לשינוי חברתי ולתקשורת חברתית חדשה ופורצת את גבולות המסגרת הידועה והמוכרת. הירח ניצב מול השמש באריה ויחד מעצימים את הפער בין חוקי השלטון לבין הכמיהה לשינוי חברתי. במקביל, מרקורי בסרטן במשולש לנפטון בדגים מגבירים את התקווה והאופטימיות לעתיד ורוד ומעניקים השראה ליצירה ופתיחות רגשית. במקביל, מאדים באריה בזווית 150 מעלות לפלוטו בגדי, יחד מחזקים את חוקי השלטון המפוררים את הכלכלה.


25.7 – 27.7 מרקורי בסרטן מול פלוטו בגדי מכבידים על האווירה. מרקורי בסרטן שם דגש על המשפחתיות ודאגה לילדים ולמולדת אל מול פלוטו בגדי שמפורר את היציבות הכלכלית והביטחונית.


28.7 – 29.7 חם! מאדים באריה, לוחמני ומלא אגו ניצב מול יופיטר בנסיגה שחזר למזל דלי. זווית מאתגרת שעלולה להביא למעשי אלימות ועוינות המבוססים על גאווה. בנוסף, מרקורי עובר למזל אריה ומגביר את תחושת האגו וההתנצחות. המנעו מעימותים שעלולים להתפתח בקלות לאלימים. זכרו שהכח של מזל אריה נובע מהיכולת להביע חמלה ואהבה גם אם הדעות של האחר שונות מהדעות שלך.

מאחלת לכולנו שבת שלום ושבוע של סבלות הדדית, נתינה וקבלה.

באהבה,

מאיה גור פטל

7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page