top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 24.12 - 31.12

Updated: Dec 23, 2021

הגענו לשבוע האחרון של השנה! נדמה שחזרנו שנה אחורה לפחדים ולבדידות. השגרה הפכה לכל כך לא יציבה ומשתנה לעיתים תכופות שנדמה שעברנו ליקום מקביל. ומה בשבוע הקרוב?


24.12– 25.12 מבחן הערכים. וונוס כוכב האהבה נמצא בנסיגה בצמוד לפלוטו בגדי והפוקוס מופנה פנימה. זמן לשחרר פעולות מתוך מקום של אני חייבת, צריכה ומוכרחה. פעולות אלה מכבידות ומתישות מאוד כרגע. התמקדו בעשיה בקצב איטי ובונה שגם תורם לכם, הקיפו עצמכם באנשים שממלאים אתכם בצחוק ושמחה.

במקביל, שבתאי בדלי בריבוע לאוראנוס בשור מכתיבים סדר חברתי חדש. חוקי החברה והכלכלה הגלובליים ממשיכים להשתנות. זווית היסטורית זו מראה לנו כי אין לנו שליטה על חוקים הנכפים עלינו מגבוה, אבל התגובה לחוקים בידיים שלנו. זמן לבדוק את יעילות החוקים המגבילים. טובת הבריאות? הכלכלה? החברה? מבחינה אישית אנחנו מבינים שהאחריות לעשיה והתקדמות היא שלנו ואם נחכה שמישהו אחר יעשה בשבילנו ולא ניקח אחריות על עצמנו אז לא נתקדם.


26.12 הכעס מניע אתכם או תוקע? מאדים בקשת במשולש לכירון בטלה מלבים את הרצון לשנות תחומים בהם אתם מרגישים חוסר שביעות רצון מתוך אמונה חזקה ועמוקה בעצמכם או שעלולים ללבות כעסים ואשמה על הסביבה.


27.12 – 28.12 רואים את האור בקצה המנהרה? מרקורי בגדי במשושה לנפטון בדגים מעניקים לנו זווית ראייה אופטימית על המצב הקיים. עם כל הקשיים הניצבים בפנינו עכשיו, אנחנו מבינים שאין מכשול שלא נוכל לעמוד בפניו. הקשיים פוקחים את העיניים שמשהו במערכת החברתית והכלכלית הגלובלית לא עובדת באופן תקין והאחריות לשנות את המצב לטובתנו היא שלנו.



29.12 כוכב יופיטר המסמל התרחבות ושפע עובר ממזל דלי למזל דגים. יופיטר ישהה שבעה חודשים במזל דגים, יחסית זו תקופה קצרה עבור יופיטר ששוהה בממוצע שניים עשר חודשים בכל מזל. יופיטר במזל דגים מעצים את האנרגיה של הדגים, מעניק אנרגיה של רוך, סבלנות ואהבה. מחבר אותנו למשמעות העמוקה של עצמנו ושל היקום. כמה אנחנו צריכים את זה עם הנוקשות הקרירה השורה עלינו כעת.

יופיטר בדגים מציף לנו את הרגשות המודחקים ביותר ומעמיד אותנו בפני האני האמיתי ללא מסיכות וקליפות. מציג לנו את הפער בין התדמית שיצרנו עפ"י דרישות המסגרת החברתית לעומת הצרכים האישיים.

תשאלו את עצמכם האם אתם מחוברים לצרכים שלכם או שהתנתקתם מהם על מנת להיות חלק מהחברה? ככל שהפער בין התדמית לבין הפנים גדול, כך הקושי הנפשי רב ומלווה בתחושת קורבנות ורחמים עצמיים. מטרת התסכול לעורר אותנו מהאשליה, לאזן ולחבר בין הצרכים והרגשות העמוקים למה שמראים כלפי חוץ מתוך מודעות גבוהה, הודיה, צניעות ושחרור אגו מיותר.

כעת, עם כניסתו של יופיטר לדגים, יוצר צומת T לציר הדרקונים על ציר קשת – תאומים. אנרגיה מאתגרת ואינה נוחה שמראה לנו כי אין לנו שליטה על מה שמגיע מבחוץ אבל אנחנו יכולים לקבל ולזרום עם השינויים באופן שיקדם אותנו במובן הרוחני והנפשי.


30.12 - 31.12 הכל בעיני המתבונן. מרקורי נצמד לוונוס ופלוטו בגדי ומגדיל את הפחד והחרדה מפני הבאות. חשוב לזכור כעת שהכל עניין של זווית ראייה. הבשורות הטובות הן שבמקביל, קיים עכשיו דחף לפעולה מתוך אמונה ואופטימיות זהירה עם מאדים בקשת במשושה לשבתאי בדלי. שנת 2021 מסתיימת עם עוצמות אנרגטיות שלא חווינו כמותן. ומה מחכה לנו בהמשך? אפרט בפוסט הבא.


באהבה,

מאיה גור פטל

56 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page