top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 24.9 עד 30.9

ושמחת בחגך.

24.9 – 26.9 איזה כיף שמרקורי במאזניים משרה עלינו אווירת הרמוניה ואחווה. עם זאת, הערך העצמי עומד במבחן המציאות עם וונוס בעקרב מול אוראנוס בשור ומשחררים אנרגיה קיצונית של שבירת כלים וניתוק קשרים, או התעלות מעל לנפש, קבלת שעורים ומבחנים מתוך הבנה ומודעות להתפתחות אישית. במקביל, מרקורי נעצר לקראת הנסיגה במאזניים ונמצא במשולש ליופיטר בדלי ובריבוע לפלוטו בגדי, יחד מעניקים לנו הזדמנות לשתף את קרובינו בעומק רחשי ליבנו ולחלוק מחשבות והתלבטויות ממקום כנה ואותנטי. איזה מדהים שהערך העצמי עומד במבחן בזמן חג הסוכות בו אנחנו מצווים להיות בשמחה:)

נוסף לאנרגיה זו, אנחנו מקבלים אומץ גדול להתקדם הודות למאדים במאזניים שצמוד לשמש, אבל ההתקדמות בפועל איטית ביחס למה שרוצים מכיוון שמאדים בזווית 120 לשבתאי כוכב הדין שנמצא בדלי ומכריח לבדוק היטב כל צעד שרוצים לעשות.


27.9 מרקורי נכנס לנסיגה במאזניים לזמן של שלושה שבועות עד 18.10. מרקורי נכנס לנסיגה בזמן שנמצא בריבוע מאתגר לפלוטו בגדי ובמשולש הרמוני ליופיטר בדלי. נוצרת התפכחות קולקטיבית חזקה מבחינת המצב הכלכלי והחברתי. ברמה האישית, קליפות יורדות וסודות נחשפים. זמן הנסיגה נותן לנו אפשרות להביט על עצמנו בכנות ובפתיחות שלא הייתה המון זמן ועל הקשרים שאנחנו מנהלים עם סביבתנו. זמן לבדוק איך ראינו והתנהלנו בשגרה עד עכשיו. האם ההתנהלות מתאימה לי או לשנות מסלול ולהתחיל מבראשית...

התקשורת הבינאישית אינה במיטבה כעת. קיימת נטייה לקצרים והתלהטות הרוחות מתוך חוסר הבנה בין שני הצדדים. כדאי לשים דגש על הדרך בה הדברים נאמרים ובכלל אם כדאי לבוא אחד לקראת הצד השני ולהתפשר או להישאר נחוש בעמדה שלי.


28.9 – 30.9 שמש במאזניים במשולש לשבתאי בדלי מכניסים משמעת עצמית ומורידים את רף הרגשות, אבל אל תתפלאו אם תוכניות מקבלות תפנית פתאומית כי מרקורי בנסיגה משנה את כיוון התנועה וזווית הראיה ומזכיר לנו שהחיים מלאים בשעורים ואנחנו התלמידים והדבר הקבוע היחיד הוא השינוי.


עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

22 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page