top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 27.8 עד 1.9

Updated: Aug 27, 2021

השבוע האחרון חווינו מיסוך של המציאות באופן חזק כאשר מרקורי כוכב התקשורת בבתולה מול נפטון בדגים. נפטון הכוכב המסמל אשליות, טשטוש גבולות, זמן ומרחב, נמצא בדגים מ2012 ויהיה בדגים עד 2026. נפטון בדגים מעלה בנו את הסוגיה מה אמת ומה אשליה? האם כל אחד מאתנו יחידה מזערית מתוך השלם או כל אחד יחיד בפני עצמו? האם יש אמת אחת או הכל בעיני המתבונן? לשמחתנו מרקורי מתקדם בקצב מהיר והמיסוך מתפוגג ומביא להתפכחות מאשליות.


27.8 מחוזקים לעולם. מרקורי בבתולה במשולש לפלוטו בגדי מחזקים את המערכת הנפשית. יש מצב שתגלו תעצומות נפש שלא הייתם מודעים להם עד עתה. בעיקר יושפעו מזלות בתולה, גדי, דגים וסרטן. תחושת אומץ להתחיל פרויקטים חדשים, שיתופי פעולה והשקעות כלכליות.


28.8 הירח נצמד לאוראנוס בשור וזה זמן טוב לשנות תוכניות כלכליות בהתאם לרוח התקופה ולצרכים הבסיסיים המשתנים. נצלו זמן זה ליצירת קשרים חברתיים ועסקיים, אבל אל תשכחו לשמור על זכויותיכם הבסיסיות.


30.8 - 31.8 מרקורי נכנס למזל מאזניים ומשרה אווירה תקשורתית נעימה יותר. מרקורי יהיה בנסיגה במאזניים מ27.9.2021 עד 18.10.2021 וישהה סה"כ במזל עד 5.11.2021. מרקורי נעלה במאזניים, התקשורת יחסית נינוחה ושלווה. אם אתם מרגישים פחות נוקשים עם אחרים ועם עצמכם, תודו למרקורי במאזניים שמרכך את האווירה ומכניס הרמוניה. זמן זה נפלא לסליחה ומחילה, מפגשים חברתיים והיכרויות רומנטיות.


1.9 מעצור. השמש בבתולה, המזל שכל כך אוהב שליטה, סדר, יציבות ובטחון. ניצבת בזווית 150 לשבתאי במזל דלי ומכניס ספק ופחדים לגבי מימוש תוכניות כרגע. אל תתפלאו אם בא לכם עכשיו לדחות משימות.

מאדים בבתולה כל כך חד, ברור ומכוון מטרה, ניצב בדיוק מול נפטון בדגים שמערפל את המציאות, הזמן והמרחב. שימו לב אם נוצר אצלכם פער בין התמקדות בנושא מסויים ולעומת זאת, התפזרות מוחלטת בנושא אחר. זה זמן להאט ולבדוק היכן ולמה שווה להתאמץ ולהילחם על מטרות שימנפו אתכם ואיפה כדאי לשחרר.


עד כאן,

שבת שלום ושבוע של סליחה ומחילה.

באהבה,

מאיה גור פטל

11 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page