top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 28.5 - 3.6

איך עבר עליכם ליקוי הלבנה? מבחן האמונה עלה שלב וכעת אנחנו מואצים במנהרת הזמן לעבר הליקוי חמה בתאומים שיתרחש ב10.6.2021. ובינתיים מה קורה השבוע?


28.5 ליקוי הלבנה מהדהד חזק. הכמיהה לאמונה גוברת, אבל איזו אמונה? אמונה בבורא, ביקום והחשוב מכולם – אמונה בעצמי, ביכולות שלי. זה זמן לשאול ולבדוק עד כמה אתם מאמינים בבריאה ובעצמכם? האם האמונה נובעת מפחדים והתניות? או ממקום שלם ויודע? הרגישות גבוהה כעת עם מאדים בסרטן שמגן על הבית, על השורשים ונמצא במשולש לנפטון שממוסס גבולות ומראה לנו שכולנו חלקיקים קטנים מהשלם והשלם זה הבית.

29.5 – 31.5 מרקורי נכנס להילוך אחורי כאשר הוא צמוד על אותה המעלה לוונוס בתאומים ושניהם בריבוע לנפטון בדגים ובזווית 150 מעלות לפלוטו בנסיגה בגדי. מרקורי בנסיגה בתאומים מאט את קצב ההתרחשויות ומשנה את זווית הראיה פנימה. הנסיגה מתרחשת כל שלושה חודשים ונמשכת שלושה שבועות, הפעם עד 22.6. נסיגת מרקורי מהווה הזדמנות לבדוק את עצמכם ביחס למקום בו ציפיתם להיות כעת. זמן לחשב מסלול מחדש, תנועה חדשה מתוך זווית ראיה חדשה שלא הייתם מודעים אליה קודם לכן. נסיגת מרקורי בצמוד לוונוס יכול גם להפגיש אתכם עם אנשים מעברכם שנותק איתם הקשר. במפת המדינה, מרקורי בנסיגה צמוד לוונוס בתאומים ושניהם ניצבים על אוראנוס הלידתי. איזה שינוי זה יביא ביחס של מדינות זרות כלפי ישראל?

1.6 מאדים בסרטן במשולש לנפטון בדגים מציפים את הרגשות. תכנון מטרות נובע מתוך מודעות רגשית גבוהה. עם זאת, המטרות עלולות להתפזר לכל עבר בגלל שנפטון בדגים. אז במה אתם בוחרים? אתם מובילים את הרגש או הרגש מוביל אתכם?

2.6 וונוס עוברת למזל סרטן ויוצרת משולש ליופיטר בדגים. הרגישות גבוהה. האנרגיה משתנה למופנמת ועדינה, הצורך בחום ובאהבה גדל. הצורך במשפחתיות עולה.

3.6 שמש בתאומים ניצבת במשולש לשבתאי בדלי מביאים לסדר וארגון חוקים חדשים. מאדים בסרטן ניצב מול פלוטו בנסיגה בגדי ועלולים להגביר את האלימות המילולית והפיזית, התפוררות הקרקע, ירידה כלכלית ולחימה על הבית בנחישות. מבחינה אישית זהו זמן לסדר את הבית, להשתחרר מריהוט וחפצים שאינם בשימוש ולפנות מקום לחדש. לארגן מטרות שימנפו אתכם לדרך חדשה תוך כדי ראייה והתחשבות בסביבה. מאחלת לכולנו שבוע מלא בסובלנות אור ואהבה מאיה גור פטל


2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page