top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 4.12 עד 10.12

התעוררות. שמתם לב שלמרות שהחורף כבר כאן ואתו הגשמים, הרוחות והקור אנשים מתעוררים מהקיפאון שהיה בשנה האחרונה? החודשים האחרונים הראו לנו שהאמת לא תמיד גלויה וחוקים שאמורים לשמור על האזרחים, לא תמיד מגנים ואפילו יכולים להזיק. אז אחרי ששמש ומרקורי שהו בעקרב וראינו שרב הנסתר על הגלוי, הם עברו לקשת ומחדירים בנו רוח אופטימית ותעוזה להתרומם ולהשמיע קול.


4.12 קולות של כאב עולים עם מרקורי בקשת במשולש לכירון במזל טלה. אבל יחד עם הכאב מהמצב הקיים, מרקורי נותן זווית אופטימית, כח ויצירה להתקדמות דרך אמון ביקום ואמונה אישית.


5.12 האמונה מתחזקת. משולש אש בשמיים עם ירח באריה, כירון בטלה ומרקורי בקשת. מילים הופכות למעשים בעזרת שמש בקשת במשולש הרמוני למאדים בטלה. מתעוררת התלהבות גדולה לפרוץ מסגרות קיימות ולעשות, אבל שמרו על ענווה והמנעו מהחלטות שגדולות עליכם. שיתופי פעולה יניבו לכם שקט נפשי וחוזקה.

6.12 הדרייב לעשות מתחזק עם הירח באריה במשולש לשמש בקשת ולמאדים בטלה. עם זאת, שימו לב להצעות שאתם מקבלים מאחרים, אלו אינטרסים עומדים מאחוריהם כי כרגע וונוס בעקרב בזווית לא נוחה של 150 למאדים בטלה. לא מומלץ להיכנע לדרישות של אחרים מתוך ריצוי בגלל שיגרמו לכם להתכווץ ולהיות בכעס. מערכות יחסים רומנטיות יכולות כעת לפרוח עם וונוס בעקרב במשולש לנפטון בדגים שמציפים אותנו רגשית.


7.12 וונוס בעקרב במשושה לפלוטו בגדי משרים אנרגיה חזקה של כוחניות, מי שולט ומי נשלט. מי כובש ומי נכבש. השמרו מהתניות רגשיות ומעיקות.


8.12 הכמיהה לשגרה בטוחה חזקה עם הירח בבתולה, אבל מולו נפטון בדגים מראה לנו כמה המציאות אינה ברורה ובטוחה. עם זאת, עולה המוטיבציה מהשמש בקשת במשולש למאדים בטלה.


9.12 – 10.12 זכות הבחירה. הדרייב לעשות שמגיע מהשמש בקשת במשולש למאדים בטלה, מתחזק עוד מזווית הרמונית בין מאדים בטלה לציר הדרקונים על ציר תאומים קשת. אנרגיית האש חזקה ומכניסה בנו כח חיים לעשות ולהתקדם. אבל שימו לב, אנרגיה זו עלולה ללבות כעסים ואף אלימות מכיוון שוונוס בעקרב במשושה לפלוטו בגדי מבטאים יחד כח מניפולטיבי רגשי גדול. על מנת לתעל את העשייה באופן חיובי שיביא לכם תרומה, כווננו עצמכם להיות בהודיה, שום דבר אינו מובן מאליו! מתוך ההודיה תכננו את הצעדים הבאים שיקדמו אתכם לשלב הבא. מה מיותר לכם כעת ומה נחוץ במסע.


באהבה,

מאיה גור פטל

8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page