top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 4.6 עד 10.6

שמתם לב כמה אנרגיות שונות עוברות אותנו בזמן כל כך קצר? אנחנו בין ליקויי מאורות וגם בתקופה שהכוכבים הכבדים מעוררים אותנו לדרך חדשה. אז מה קורה השבוע?


4.6 אם אתם מוצאים עצמכם עושים סדר בבית ובעניינים שהוזנחו, זה הודות למרקורי בנסיגה בתאומים שמשרה אווירה של סדר וארגון.

מרקורי נמצא בזווית של 150 לפלוטו בנסיגה בגדי ויחד מאלצים לשנות תנועה מהבסיס. גם אם השינוי נראה כרגע כמו יציאת מצרים, הוא הכרחי ובעתיד יראה כמהלך בריא להתפתחות שלך. גם שמש בתאומים במשולש לשבתאי בדלי משרים אווירה של משמעת עצמית ומעוררים לסדר כל מה שהוזנח בתקופה האחרונה. במקביל, וונוס בסרטן במשולש ליופיטר בדגים משרים אווירה משפחתית, חמה ואופטימית.


5.6 זמן השראה ויצירה. מרקורי בנסיגה בתאומים בריבוע לנפטון בדגים עלולים לגרום לחוסר הבנה וקצרים בתקשורת. המנעו מעימותים שעלולים לצאת משליטה. אבל מצד שני, זה זמן טוב להרפיה, מדיטציה ולתת ליצירות שבכם לצאת החוצה.


6.6 – 7.6 האווירה נהיית לוחמנית וקשה. מאדים בסרטן בדיוק מול פלוטו בנסיגה בגדי משרים אווירת קרב כאשר כל אחד מתבצר בעמדה שלו ונחוש בצדקת מטרותיו. המנעו מלפגוע באנשים סביבכם בדרך שלכם אל המטרה. קצרים בתקשורת עלולים ללבות מאוד את האווירה. נשמו עמוק לפני שאתם מגיבים ושימו לב אם המטרות מקדשות את האמצעים.


8.6 – 9.6 האווירה הלוחמנית משתחררת מעט ונכנסת אופטימיות ותקווה להתחלה חדשה. מבחינה אישית נראה כי אנחנו עומדים בפני צומת גדולה עם הרבה אפשרויות בחירה. האמנם?



10.6 ליקוי חמה טבעתי בתאומים. הליקוי יראה במלואו מעל צפון אמריקה, צפון אסיה והקוטב הצפוני. ליקוי חמה טבעתי נוצר כאשר הירח נמצא בין כדה"א לבין השמש ובגלל שמסתובב בצורת אליפסה סביב כדה"א, נמצא בטווח רחוק יחסית מכדה"א בזמן הליקוי ומסתיר את רוב השמש כאשר רואים סביבו הילה חזקה. ליקוי החמה מתרחש במזל תאומים, בריבוע לנפטון בדגים ומעיד על שינוי ראייה ומחשבה חדשה שישפיעו בצורה נרחבת על הסביבה. הליקוי מתרחש על ציר תאומים – קשת ומאיר לנו זוויות ראייה שונות על המציאות שמהן נובעת אופטימיות ואמונה חדשה. הליקוי ישפיע על כולם, אך בעיקר על מזלות תאומים, קשת, בתולה ודגים שנדרשים כעת לזרום באמונה שלמה עם השינויים. ליקוי החמה על מזל תאומים יחד עם מרקורי בנסיגה בתאומים שמים לנו דגש מאוד חזק על הכח שבדיבור. מילים יכולות להרוס, מילים יכולות לבנות. הבחירה אצלך.

מאחלת לכולנו שבוע של קבלה ונתינה, סבלנות ואחווה.

באהבה

מאיה גור פטל

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page