top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה

ראש חודש שבט חל ב11.1 כשמולד הירח בגדי צמוד לשמש. הימים הבאים אינם יציבים ומלאים תפניות מכיוון שמולד הירח במשולש הרמוני לאוראנוס כוכב ההפתעות שנמצא בשור.

התקשורת מתעתעת וקשה להבחין בין אמת לחזיון. מרקורי בריבוע לנפטון מערפלים את עיננו ומראים כי האמת היא סובייקטיבית, הכל בעיני המתבונן.

אנחנו מקבלים אנרגיה חיובית של עשיה והתקדמות יחד עם מיקוד חד על מטרות כשמאדים בגדי במשולש ליופיטר בשור. הקצב עדיין איטי כי שבתאי בדגים במשושה למאדים בגדי ומכניס ספקות לפני כל פעולה שבאים לבצע.



14.1 מרקורי עובר למזל גדי. הזדמנות לתקן דברים שהזנחתם בבית, בעבודה ו/ או מבחינה גופנית. להתחיל פעילות ספורטיבית חדשה, לימודים, קורסים  שהבטחתם לעצמכם. מרקורי בגדי מאיר לנו עוד פיסות מידע מהתמונה השלמה ומביא להתפכחות ומודעות מול המצב הקיים. התקדמנו עוד שלב בעיכול המציאות המשתנה ובהתאם גם חוקי המשחק גם משתנים.


15.1 וונוס בקשת בזווית 150 לאוראנוס בשור והמציאות תופחת על פנינו. אנרגיה זו מנערת חזק לקום ולעשות. זה הזמן לבצע עבורנו את מה שחיכינו שאחרים יעשו בשבילנו. דחיפה גדולה לנוע קדימה מגיעה גם ממאדים בגדי במשולש ליופיטר בשור, אנרגיה חזקה על מזלות אדמה מעוררת ליותר מעשים ופחות דיבורים.


19.1 שמש נצמדת לפלוטו בגדי. עוד ועוד חלקים מהפאזל נחשפים והאמת הערומה מתגלה. המציאות מוארת במלוא הדרה ומנפצת את האשליות שעדיין נותרו. הכח המניע מגיע ממרקורי בגדי במשושה לשבתאי בדגים, יחד משרים מוטיבציה לקום ולתכנן צעדים קדימה.



20.1 שמש עוברת למזל דלי ואנחנו מתחילים להשתחרר מהאווירה הכבדה. מעבר השמש לדלי מעיד על תחילתה של תקופה חדשה. אופציה לניהול מסע ומתן ופשרה. בימים הבאים האנרגיה דחוסה עם מעבר וונוס למזל גדי, אבל אנחנו עומדים לקראת שינוי אנרגטי ושחרור המועקה עם מעבר פלוטו למזל דלי ב24.1 שילווה אותנו עד סוף אוגוסט השנה על כך אפרט בפוסט הבא.


מאחלת לכולנו שבת שלום, אחדות ושלווה

מאיה גור פטל

17 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page