top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה

השבוע כוכב פלוטו עבר בפעם השניה למזל דלי לאחר ששהה בגדי משנת 2008.

פלוטו הכוכב הרחוק ביותר מהשמש, משלים הקפה סביב השמש מדי 248 שנים. לשם השוואה לכדה"א לוקח כ365 ימים להקיף את השמש. פלוטו ישהה בדלי עד אוגוסט 2024 אז ישוב לפינלה בגדי ובסוף נובמבר 2024 יכנס סופית למזל דלי עד שנת 2044. האנרגיה הפלוטונית משנה סדרי עולם מהבסיס ולטווח ארוך. פלוטו במזל דלי חושף ריקבון במערכות שלטון, מוסדות גדולים, בתי משפט ותאגידים. פלוטו בדלי מעניק אומץ רב וכוח לאזרחים על מנת לשנות חוקים שישרתו באמת את התושבים. תהליך השינוי בניצוחו של פלוטו לוקח זמן אבל כבר אפשר לראות במדינה איך האמון במערכת נסדק ומתפורר.

פלוטו בדלי גם יביא לפריצות דרך בתחום המדע והטכנולוגיה, התקשורת ואבטחות מידע.



ימים אלה אינטנסיביים ועמוסים רגשית לאחר הירח המלא שפקד אותנו באריה מול שמש ופלוטו בדלי. עולה התובנה שאי אפשר לשנות תהליכים אם מבצעים את אותה הפעולה באותו אופן. האנרגיה ממש לוחצת חזק על שינוי תנועה, מגמה חדשה. שימו לב, כמה סמלי שחגגנו בזמן הירח המלא את טו בשבט, ראש השנה לאילנות. החג שמסמל זריעה חדשה, צמיחה מחדש, חיים חדשים.


בסוף השבוע קיימת אופציה להסכמים, פשרות ובמפת המדינה בע"ה הסכם מסוים לשחרור החטופים כשוונוס בגדי בהרמוניה לשבתאי בדגים ומשרים אווירה מחושבת ופרקטית. אבל, יש לשמור על צניעות וענווה ולהימנע מיהירות שעלולה לחבל ביחסים מדיניים. זה זמן להפעיל שיקול דעת ותכנון מפוכח ויעיל בהתאם למציאות.


אוראנוס בשור מסיים את הנסיגה כשנמצא בהרמוניה למאדים ומרקורי בגדי ויחד מרעידים את הקרקע, מטלטלים את תחושת הבטחון ומכריחים אותנו לבצע שינויים במדינה במערך הכלכלי ובחוקים מדיניים. 

מבחינה אישית, מתעורר עכשיו רצון למימוש עצמי בעבודה ובקריירה. זה הזמן לתכנן את המהלכים הבאים מתוך ראיה צלולה וחיבור לכישוריכם ורצונותיכם. אנרגיה זו תלווה אותנו במהלך השבוע הקרוב.

אווירה מעשית מגיעה אלינו גם מוונוס בגדי במשושה לשבתאי ובמשולש ליופיטר בשור. מכריחים אותנו לקום, לנוע ולהתקדם.


1.2 חודש פברואר מתחיל עם תקווה שדברים יסתדרו הן בפן הבטחוני והן בכלכלי. מרקורי ומאדים בגדי במשושה לנפטון בדגים. התחושה תמשך עד 5.2 כאשר מרקורי יעבור למזל דלי ויצמד לפלוטו. על כך ועוד תרחישים אפרט בפוסט הבא.


שתהיה לנו שבת שלום אחדות ושלווה


18 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page