top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 7.5 - 13.5

השבוע הקרוב במגמת רגיעה יחסית, אם כי אנחנו עדיין חווים את האפטר שוק של צמידות שמש לאוראנוס בשור.

7.5 – 8.5 הלחץ האנרגטי משתחרר מעט. מרקורי עבר לתאומים, למזל שלו לתקופה ארוכה בה יהיה בנסיגה מ29.5 עד 22.6 ותהיה הזדמנות להביט אל המציאות מזווית שונה ולשאול בכנות אם אנחנו מתרצים תירוצים ביחס למציאות או לוקחים אחריות אישית ומשנים תנועה. במילים אחרות, שימו לב לדרך בה אתם מתרגמים את המציאות. במקביל, וונוס בשור במשולש לפלוטו בגדי מעמיקים את ההתחפרות פנימה אל מעמקי הנפש וחושפים את השכבות שמכבידות עלינו נפשית לעבודת ניקוי נפשי וריפוי. זווית זו נפלאה גם להעמקת קשרים זוגיים. למרות ההקלה היחסית, ישנה תחושת חוסר סיפוק שבאה מוונוס בשור בריבוע ליופיטר בדלי, זווית מאתגרת שמחזקת את התחושה שמה שיש זה לא מספיק והרעב עדיין גדול. כדאי לכם לעצור לרגע ולהודות על מה שיש מתוך ידיעה שום דבר אינו מובן מאליו.

9.5 – 10.5 מאדים בסרטן במשושה לאוראנוס בשור מגבירים את הכעס ואלימות בקרב קבוצות מיעוט שנלחמים למען העקרונות שלהם. כוכב וונוס עובר למזל תאומים ומביא להצפה של ידיעות תקשורתיות. כדאי לנשום עמוק ולוודא את מקור הידיעות ורמת אמינותם לפני שמגיבים. 11.5 מולד הירח במזל שור צמוד לשמש ושניהם במשושה לנפטון בדגים משרים אופטימיות לגבי שיפור המצב הכלכלי והחברתי. במקביל להם, אמיתות חדשות מתגלות לגבי חיוניות של חוקים והגבלות עם מרקורי שצמוד לראש דרקון בתאומים ושניהם במשולש לשבתאי בדלי. מבחינה אישית, זה זמן טוב ליצור פרויקטים ושיתופי פעולה חדשים.

12.5 תסיסה חברתית ואיתה נטייה למחאות ואלימות. מאדים בסרטן בריבוע לכירון בטלה משמיעים את כאבם של קבוצות חלשות ומיעוטים שלא נשמעים בד"כ.


13.5 יופיטר ענק הגזים עובר למזל דגים. פעם אחרונה שביקר במזל דגים הייתה לפני 12 שנים. יופיטר, כוכב הלכת הגדול ביותר במערכת אחרי השמש, מעצים את האנרגיה במקום אליו מגיע לטוב ולרע, יופיטר יכנס לנסיגה בדגים ב20.6 ויחזור למזל דלי ב29.7 עד 29.12 אז יפרד ממזל דלי עד למפגש הבא בעוד 12 שנים ויכנס סופית לדגים. יופיטר מסמל התרחבות, שפע, אמונה, פילוסופיה. יופיטר בדגים מבטא את האמת המגיעה אלינו מהיקום, מהחוץ אל הפנים. האינטואיציה מתחזקת ואיתה החיבור הפנימי לשלם. מודעות רגשית גבוהה שכל אחד מאתנו מהווה טיפה זעירה מאוקיינוס אינסופי שמרכיב את השלם. האינטואיציה מתחזקת, הרגשות של האחר מורגשים ואי אפשר להתעלם ולחשוב שכל אחד לעצמו בלבד. פעולה של אדם אחד משפיעה על הסביבה שלו ומשולה לטיפה הנופלת למים ויוצרת מעגלים סביבה. עם כניסתו של יופיטר לדגים, העוצמה של הביחד נחשפת ואיתה הכח האינסופי שקיים בחיבור מתוך אהבה. עד כאן, באהבה, מאיה גור פטל


2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page