top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 16 לפברואר

Updated: Feb 10

סופשבוע קר לפנינו עם וונוס, מרקורי ומאדים בגדי. גם הרגשות צוננים והמטרות מחושבות אסטרטגית, בחדות ובקפידה.  


5.2 מרקורי עובר למזל דלי, נצמד לפלוטו ומגביר את הווליום של המוחים לצדק חברתי ושוויון זכויות.

צמידות מרקורי לפלוטו מתרחשת בבית ארבע במפת המדינה וגם חושפת סודות ופיסות מידע שהוסתרו מאתנו עד עכשיו.

אזרחים מתמלאים באנרגיה של אומץ ודחף עז לשנות סדר חברתי, כלכלי ובטחוני.


במהלך השבוע, חילוקי דעות ועימותים עלולים להתגבר בין קבוצות שונות בעם. הדעות קיצוניות וכל אחד מושך לכיוון שלו מבלי להקשיב לצד השני.

האיזון מגיע השבוע משבתאי כוכב הדין שנמצא בדגים, בהרמוניה ליופיטר בשור ויחד עוצרים את תחושת הכעס ומכריחים להסתכל על מה שיש ולהודות על הקיים.  


לקראת סופשבוע האווירה במדינה נהיית סוערת כשמבינים שאי אפשר לשנות את פני הבטחון והכלכלה באותה הדרך. וונוס בגדי בהרמוניה לאוראנוס בשור מדגישים את הצורך לשנות טקטיקת פעולה על מנת להשתחרר מהפלונטר הביטחוני והכלכלי.



10.2 מולד הירח בצמוד לשמש בדלי ושניהם בריבוע לאוראנוס בשור. הימים הבאים מלאים בתפניות, מטלטלים ולא יציבים. מראים לנו שהמלחמה עוד כאן והאויב אינו מפסיק להפתיע. במקביל, מאדים בגדי במשושה לנפטון בדגים מטשטשים את המטרות שעלולות להתמסמס ולאבד מערכן.                 

מרקורי ופלוטו צמודים בדלי מאירים את הקשיים הכלכליים במדינה ואיתם המחאות והשבתות.

מבחינה אישית, מולד הירח עוצמתי מאוד ויכול למנף להתחלות חדשות בעבודה, לימודים, מעבר מגורים. תלוי אצל כל אחד היכן מתרחש מולד הירח במפה האישית שלו. מולד הירח בדלי יכול לשמש גם כמקפצה מבחינת מודעות אישית ורוחניות.


13.2 הפתיל נעשה קצר כשמאדים עובר למזל דלי ונצמד לפלוטו. האנרגיה של שניהם מחריפה את הלחימה והן את הכעס והמחאות בעם. כמו כן, הלחימה הפסיכולוגית עולה שלב והן סכנות סייבר.

מבחינה אישית, זה לא זמן להתווכח מי צודק ואפילו כדאי להימנע מלהיכנס לוויכוחים עכשיו.

בפן החיובי, זה הזמן להוציא לאור יצירתיות, הברקות ורעיונות מחוץ לקופסא.

במהלך השבוע וונוס בגדי בהרמוניה לנפטון בדגים מעניקים הבטחות של תקווה, אבל נפטון נקרא גם כוכב האשליות אז כדאי לבדוק אם יש בסיס לאותן הבטחות.


16.2- 17 אנחנו נכנסים לאנרגיה חדשה וחזקה. וונוס, מאדים ופלוטו צמודים בדלי. גם מרקורי ושמש בדלי. עידן הדלי פורץ בעוצמה, על כך אפרט בפוסט הבא.


שתהיה לנו שבת שלום ושלווה

28 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page