top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 8.1 - 15.1

מרגישים את השינוי באוויר? אנחנו מושפעים מאנרגיות של מזל דלי ומזל שור. הכוכבים שנמצאים כעת בשני המזלות, יוצרים חיכוך מאתגר ביניהם שילווה אותנו במהלך 2021. אז כיצד זה בא לידי ביטוי? מזל דלי ומזל שור שייכים לקבוצת המזלות המקובעים ומייצגים לנו אנרגיה כוחנית, כל מזל מושך לכיוון שלו. שימו לב להתעוררות שקוראת אצל רבים בנוגע למציאות הקיימת.


8.1 חוקים נוקשים חדשים עולים עכשיו מצד שלטונות שונים עם היווצרות צומת T עוצמתי מאוד מצד הירח בעקרב מול אוראנוס בשור ושניהם בריבוע לשבתאי ויופיטר בדלי. בנוסף להם, מאדים נמצא במזל שור לאחר זמן ממושך שהיה במזל טלה ומכניס אווירת מרד וזעם רב כנגד החוקים והסגרים החדשים.


9.1 – 10.1 וונוס נכנס למזל גדי ומיד ניצב במשולש הרמוני למאדים בשור. יחד משרים אווירה תוקפנית מאוד, קרה ונוקשה. מרקורי צמוד לשבתאי בדלי ושניהם בריבוע למאדים בשור מעירים ומעוררים אותנו לצאת מהקונכייה! לשאול, לחקור, לגלות ולפרוץ דרך חדשה במציאות החדשה. האווירה אלימה.


11.1 – 12.1 אופציה לגילויים חדשים והמצאות במדע וטכנולוגיה מצמידות מרקורי ליופיטר בדלי. המציאות מתחילה להיראות אחרת.



13.1 מולד הירח בגדי צמוד לפלוטו מעמיק מאוד את המשבר הכלכלי הקיים. וונוס בגדי בריבוע לכירון במזל טלה מביאים לצמצום כלכלי גלובלי כואב. בנוסף, מרקורי בדלי בריבוע לאוראנוס בשור משרים אנרגיה של ריחוק חברתי וכעס. המנעו מוויכוחים ועימותים! הדעות כעת קיצוניות כאשר כל צד מושך לכיוון שלו מבלי להתפשר.


14.1 שמש ופלוטו צמודים במזל גדי מעמיקים את המשבר הכלכלי, חברתי. מאדים בשור בריבוע לשבתאי בדלי מחריפים את הפער בין הדעות השונות מי צודק ובאיזו פעולה יש לנקוט.

על מנת לשמור על איזון כשהאווירה בחוץ סוערת, תזכרו לפקוח את העיניים ולראות את כל התמונה, לומר תודה על מה שיש, להגדיל את המודעות, הסבלנות והחמלה. להוציא לאור מחשבות ורגשות ולייצר כמה שיותר שיתופי פעולה מתוך אהבה ושמחה.


באהבה,

מאיה גור פטל

12 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page