top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 8.10 - 14.10

השבוע הקרוב מלא אקשן. המטרות גדלות והאומץ מתגבר אבל חשוב לשים דגש על הדרך בה מתקשרים עם הסביבה.


8.10הרבה חילוקי דעות וזוויות ראיה שונות מתנגשות אחת בשניה עם צמידות שמש למאדים במאזניים מול כירון בטלה. ובזווית 150 לאוראנוס בשור. יחד מעלים את הנוירוטיות וממש צריך לשמור על שיח בוגר ולמנוע קצר. ההקלה מגיעה ממעבר וונוס לקשת שמכניס בנו אופטימיות, קלילות והקלה בחוקים המגבילים את חופש התנועה.


9.10 זמן לחשוב מאין באנו ולאן פנינו? צמידות מאדים, שמש ומרקורי במאזניים מביאים אותנו לחשב מה הספקנו ולתכנן תוכניות לשלושת החודשים הבאים – המחזור הבא של מרקורי.



10.10 מרגישים משב רוח מרענן? הירח נצמד לוונוס בקשת ומשרים עלינו אווירה אופטימית ושמחה. במקביל צמידות מאדים, שמש ומרקורי במאזניים מכניסים חוסר מנוחה ורצון עז להיות בעשיה ותנועה. אם בא לכם לצאת לטבע, למרחבים, זה הזמן.


11.10 – 12.10 תחושת החופש מצטמצמת עם שבתאי בדלי במשושה לוונוס בקשת. נופלת ההבנה שעל מנת להיות חופשיים באמת, עלינו לקחת אחריות על עצמנו. הסביבה יכולה לייעץ אבל הביצוע אישי שלי.


13.10 – 14.10 רצון עז לחופש מול פחד משינוי. שמש ומאדים במאזניים במשולש ליופיטר בדלי מרחיבים את חופש הביטוי והתנועה. במקביל, שמש ומאדים בזווית 150 לנפטון בדגים מראים לנו שהמציאות עדיין אינה ברורה ובנוסף, נוצר ריבוע מאתגר בין שמש ומאדים לבין פלוטו בגדי שמחדד את הפחד לאבד שליטה. במה אתם בוחרים?


עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

92 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page