top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 9.4 - 15.4

השבוע הקרוב ממשיך את מגמת השבוע החולף עם התסיסה האנרגטית וחוסר המנוחה. 9.4 מאדים בתאומים בריבוע לנפטון בדגים ממשיכים השבוע לככב ולחשוף אותנו לחלקים נוספים מהפאזל שהוסתרו מאתנו עד עתה ומביאים לשאלות שלא נענו. התקשורת חדה ועלולה לפצוע עכשיו עם מרקורי שצמוד לכירון במזל טלה. הימנעו מוויכוחים וזכרו כי מילים עלולות להיות חדות כמו סכין.


10.4 – 11.4 זמן מאוד עוצמתי. וונוס במזל טלה בריבוע לפלוטו בגדי. ישנה תחושה כבדה של שינויים בערכי הפרט. סוף פרק והתחלה חדשה. יחד עם זאת, וונוס בטלה במשושה ליופיטר בדלי וניתנת לכם הזדמנות לשאול מה הערכים שמובילים אתכם? האם אתם מקשיבים לליבכם או עסוקים בריצוי החברה? מרקורי במזל טלה במשושה לשבתאי בדלי מגבירים את הפער בין חופש הביטוי האישי לבין ההתניות של המסגרות החברתיות.



12.4 מולד הירח במזל טלה רוגש וסוער. מרגישים מלאים באנרגיה וחסרי מנוחה? הירח צמוד לשמש במזל טלה ושניהם במשושה למאדים בתאומים וליופיטר בדלי. הדגש עכשיו הוא על חופש הביטוי. נצלו אנרגיה זו לקבל השראה, ליצור קשרים חברתיים חדשים, להיות אמיצים ולהביע דעתכם בנושאים שונים. שמש וירח בטלה ניצבים גם בריבוע לפלוטו בגדי וזה הזמן להיפרד מתירוצים ולסיים משימות ודברים שהזנחתם ולהתחיל את מה שרציתם זמן רב. אנרגיה זו משפיעה בעיקר על מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.


13.4 האנרגיה חיה, מעוררת ובועטת. מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מכניס חוסר מנוחה, דחף חזק לעשות, לצאת, להיפגש עם אנשים ולהתבטא באומץ. וונוס במזל טלה בריבוע לפלוטו בגדי משנים את המערך הכלכלי.

14.4 – 15.4 וונוס עוברת למזל שור, המזל שלה. האווירה נעשית נעימה יותר, הקצב מואט באופן יחסי ותחושת הביטחון האישי עולה. עם זאת, אנחנו עדיין על טורים גבוהים עם השמש במזל טלה בריבוע לפלוטו בגדי שמראים לנו שהמציאות שהשתנתה, לא תחזור להיות כפי שהייתה. השמש גם במשושה ליופיטר בדלי ולמאדים בתאומים וממלאים אותנו באנרגיה להתפתחות. אלו רעיונות חדשים עולים בכם כעת? זה זמן לחשוב אל מחוץ לקופסא ולתכנן מסלול מחדש. עד כאן, באהבה, מאיה גור פטל

4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page