top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 1.12

Updated: Nov 25, 2022

זמן השראה, יצירתיות והתרחבות. שמש, ירח, מרקורי וונוס בקשת במשולש לכירון בטלה. יש עכשיו הזדמנות לראות את היכולות הגבוהות שלך, לפרוץ את המחסומים והפצעים האישיים ולהתפתח מתוך ראיה חיובית. האנרגיה חיובית בגדול, אבל במידה וכירון בטלה נמצא במקום רגיש במפה האישית, אנרגיה זו עלולה להביא לפעולות מתוך כאב וכעס גדול.


יופיטר בדגים במשושה לפלוטו בגדי מעניקים תקווה להתחלות חדשות. נצלו הזדמנות זו לתכנן את המטרות ולהימנע מהתפזרות.

מאדים הכוכב הדוחף לעשיה, נמצא במשולש לשבתאי בדלי ומכניס ספק לכל פעולה, מכריח לפעול לאט ובשיקול דעת על כל צעד שרוצים לעשות. הזווית הרמונית בין שתי הפלנטות, אבל האנרגיה כל כך שונה בין מאדים פורץ הדרך לבין שבתאי המשמש כתמרור עצור. האנרגיה שלהם מכריחה לפעול באיטיות ובזהירות, סוף מעשה במחשבה תחילה.


בתחילת השבוע האווירה נעשית כבדה ורצינית כאשר הירח עובר לגדי ונצמד לפלוטו ושניהם במשושה ליופיטר בדגים. ישנה כמיהה לחפור פנימה, למעמקי הנפש על מנת לשחרר תקיעויות, לתקן קלקולים פנימיים ולצאת לדרך חדשה במלוא העוצמה. במקביל, מאדים בנסיגה עדיין בריבוע לנפטון בדגים, עלולים לגרום להתפזרות המטרות ובכלל לשאול את עצמנו במלוא הכנות - מה אני רוצה?



בהמשך השבוע האדרנלין עולה עם צמידות וונוס ומרקורי בקשת שמרחיבים את הצורך בידע רוחני, דתי, מודעות לסביבה, פילוסופיה ובעיקר במפגשים חברתיים מלאים שמחה וחיים. אבל, כדאי לשמור כעת על ענווה ולהיזהר מיהירות מכיוון ששניהם ניצבים מול מאדים בנסיגה בתאומים והנטייה לקצרים בתקשורת ומלחמות אגו גדולה. המנעו מעימותים שעלולים בקלות להתדרדר לאלימות מילולית ופיזית.


לקראת סופשבוע העיניים נפקחות לרווחה אל מול המציאות הקיימת כאשר וונוס ומרקורי בקשת בריבוע לנפטון בדגים. אלו מטרות ששמתם לכם נותרו בגדר חלום ואלו ברות מימוש כעת?


מאחלת לכולנו שבת שלום ושלווה

באהבה,

מאיה גור פטל

22 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page