top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 10.2

Updated: Feb 3, 2023

האווירה מתוחה ורוגשת לקראת הירח המלא באריה שיהיה ב5.2.

סופשבוע האנרגיה טעונה כאשר וונוס בדגים בריבוע למאדים בתאומים. הרגשות סוערים ובקלות ניתן להתדרדר לחוסר הבנה ומשם לאלימות מילולית ופיזית.

באותו זמן, שמש בדלי בריבוע לאוראנוס בשור מקצינים את הנטייה לקצרים בתקשורת, מלחמות אגו וניתוקים. מיקומן של הפלנטות אינו פשוט כרגע, אבל אנרגיה זו מעוררת ומחדירה אומץ רב להציב גבולות למניפולציות רגשיות שמפעילים מבחוץ.



ב5.2 ירח מלא באריה דרמתי. הירח ניצב מול השמש בדלי ושניהם בריבוע לאוראנוס בשור. אז למה הדרמה? הירח המלא מפעיל אנרגיה חזקה מאוד על קבוצת המזלות המקובעים, אריה, דלי, שור ועקרב. הזווית ביניהם מעצימה את האנרגיה של מאבקי כח, פריצת מסגרות ומרידות. בזמן הירח המלא, מרקורי מתקרב לפלוטו בגדי והמשבר הכלכלי מעמיק יותר. אל תשכחו שבאותו זמן מאדים בתאומים בריבוע לוונוס בדגים מסעירים את הרוחות ומגבירים את המחאות וההפגנות. מבחינה אישית, הירח המלא מביא אותנו לנקודה בה אנחנו מבינים שנגמרה תקופה ומתחילה חדשה. אצל כל אחד ההשפעה בתחום שונה לפי המפה האישית.


במהלך השבוע אל תופתעו אם הדעות והערכים על פיהם פעלתם משתנים ומשנים את מטרותיכם. אם הצרכים שלכם משתנים ומתגלים לכם רעיונות והברקות מקוריים לפרוץ את עצמכם החוצה. וונוס בדגים במשושה הרמוני לאוראנוס בשור, יחד מעניקים חלון הזדמנות למינוף אישי ואף לזכיות.


לקראת סוף השבוע מרקורי נצמד לפלוטו בגדי ויחד מסמלים סיומה של תקופה והתחלה חדשה. מזל גדי מסמל את בסיס המערכת הכלכלית שעוברת שינוי עמוק. במקביל, מאדים בתאומים במשושה לכירון בטלה מפנים את הפוקוס פנימה לעשיה אישית מבלי להתכופף ולהתנצל מול הסביבה. זמן לחשב מסלול מחדש.


מאחלת לכולנו שבת שלום ושלווה

באהבה,

מאיה גור פטל

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page