top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 10.5

חודש מאי התחיל עם כמה מעברים מאוד משמעותיים של מספר פלנטות והראשונה שבהן היא נסיגת פלוטו במזל דלי וחזרה למזל גדי בפעם השלישית ואחרונה. פלוטו נכנס לנסיגה ויחזור לגדי ב2 לספטמבר לחודשיים וחצי עד 20 לנוב' 2024, אז יחזור למזל דלי וישהה בו עד 2043. כוכב פלוטו משנה סדרי עולם מהבסיס ולטווח ארוך. פלוטו במזל דלי חושף ריקבון במערכות שלטון, מוסדות גדולים, בתי משפט ותאגידים ומעניק אומץ רב וכוח לאזרחים על מנת לפורר את הכח של המערכות הללו ולבנות מערכת יעילה יותר עבור האזרחים. תהליך השינוי לוקח זמן אבל לאחר שיקרה, פני השטח ישתנו לחלוטין. כמו כן, פלוטו בדלי אחראי לפריצות דרך בתחום המדע והטכנולוגיה, התקשורת ואבטחות מידע.


וונוס עברה למזל שור, מזל הבית שלה בו היא חזקה במיוחד. אבל כרגע וונוס בשור בריבוע לא פשוט לפלוטו בדלי ועלול להיווצר משבר כלכלי בין מדינות שונות. במפת המדינה מתנהל משא ומתן בנוגע למצב חטופים ולמצב הבטחוני, אך ניתן לראות את השפעת הריבוע של וונוס לפלוטו בדלי עם המשברים שעולים במהלך ההסכמים ודורשים פשרות וויתורים משני הצדדים. בתחום הכלכלי ההתנהלות מול מדינות שונות גם כן אינה פשוטה ומשברים שונים עולים עכשיו. מבחינה אישית, וונוס בשור בריבוע לפלוטו בדלי מאירים חזק את הערכים החשובים לנו באמת ומה אנחנו מוכנים להקריב עבור ערכים אלו. 


מאדים נכנס כעת לטלה, מזל הבית שלו והבטחון העצמי מתחזק. המטרות עכשיו נהיות ברורות לאחר תקופה ארוכה של חוסר בהירות.

במפת המדינה ניתן לראות שהאזרחים מקבלים אומץ לעמוד בתקיפות ובנחישות על זכויותיהם.

מבחינה אישית, מאדים בטלה מגביר את הדחף לעשות וגם את תחושת חוסר הסבלנות. כדאי לנצל את אנרגיית האש ולבצע מטרות שהיו עד עכשיו בתכנון.


במהלך השבוע יש לנו הזדמנות להתאפס ולארגן את המטלות שלנו מהדחוף והחשוב לנו ביותר ועד למינורי ביותר כאשר שמש בשור במשושה הרמוני לשבתאי בדגים מפעילים שיקול דעת, בגרות ואחריות לפני ביצוע משימות.



מולד הירח בשור ב8.5 מדגיש את הכמיהה ליציבות כלכלית, ביטחונית וחברתית. מולד הירח מרכך את עמדות שני הצדדים למשא ומתן, אבל זה בערבון מוגבל בגלל מרקורי שצמוד לכירון בטלה ומדגיש את הכאב הגדול והגאווה הפצועה בה נמצא כל אחד. הקול הבוגר מגיע משבתאי בדגים במשושה למולד הירח שמכניס שיקול דעת ואחריות להחלטות להמשך.


מאחלת לכולנו שבת שלום ואהבה

מאיה

13 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page