top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 12.4

אנחנו מתקרבים לליקוי חמה בטלה והאנרגיה מתחממת תרתי משמע. שמש צמודה לראש דרקון בטלה ואפשר ממש להרגיש מן התעוררות פנימית וחוסר מנוחה למרות שמרקורי בנסיגה. צמידות זו יש לה יכולת לעורר חזק מתרדמת הנוחות ולהתחיל במימוש מטרות אישיות במלוא המרץ.


סופ"ש הקרוב האווירה קצרה ומתוחה עם שמש, כירון וונוס שרק נכנסה לטלה וכבר מעלה את הטמפרטורה, אבל בעיקר בגלל מרקורי שנמצא בנסיגה בטלה והופך את הפתיל לקצר. אל תתרגשו אם אתם מרגישים חסרי סבלנות, כדאי פשוט לחתוך ולעשות הפסקה ואחריה להמשיך בעבודה, לימודים, להקשיב לסיפור של חבר וכו'.



8.4 ליקוי חמה מלא סופר עוצמתי בטלה. ליקוי חמה קורה כאשר הירח נמצא בין כדה"א לבין השמש ושלושתם על אותו מישור. הירח יוצר צל לאורך אזור מסוים על פני כדה"א. הליקוי יתחיל ב19:00 בערב אצלנו והשיא ב21:00 ומן הסתם לא יראה מעל אזורנו. הליקוי המלא יראה מעל מקסיקו, ארה"ב וקנדה שיושפעו מאפקט הליקוי באופן ישיר, אבל אנרגיית הליקוי תורגש היטב בכל רחבי הגלובוס ותמשיך להדהד בעוצמה למשך שלושה חודשים לפחות.

משך ליקוי החמה הנוכחי ארוך יותר מקודמיו וסוער בעוצמתו בגלל שמתרחש על כירון במזל טלה ובזמן שמרקורי בנסיגה במזל טלה. הליקוי משפיע על תופעות אקלימיות קיצוניות, שינויים במגנטיות של כרום כדה"א, רעידות אדמה והתפרצויות וולקניות וכמובן משפיע על שינויים עמוקים במערך החברתי, כלכלי גלובלי. במדינה הליקוי משפיע על המצב הבטחוני מבחוץ ומבפנים וגם האזרחים מושפעים כשרמת הכעסים עולה והפגנות ומחאות עלולים להיות מלווים במעשי אלימות ואף לקיחת החוק לידיים.

מבחינה גלובלית הליקוי בטלה יחד עם מקבץ הכוכבים הרחב בטלה עלול לגרום לעליית מדרגה מבחינת אלימות בטחונית וחברתית. הפגנות סוערות בגלל מרמור כלכלי.

מבחינה אישית, הליקוי בטלה מציף כעסים ומרירות שנוגעים בחוסר מימוש הפוטנציאל הגלום בכם, במידה ואתם לא מסונכרנים על המטרות שלכם. כדאי לגבש תוכניות עכשיו לפני הליקוי למרות ודווקא בגלל נסיגת מרקורי בטלה מכיוון שהליקוי מהווה דחיפה אנרגטית מאוד חזקה קדימה ויכול לזרז ולקצר לכם תהליכים בדרך למטרות שגיבשתם מבעוד מועד.


הימים לאחר הליקוי מהדהדים בעוצמה את אנרגיית האש המתפרצת של הטלה. השתדלו לגלות סבלנות לעצמכם ולסביבתכם. כמה שפחות להיות מחוברים לחדשות ושמועות, לבצע הפסקות מעבודה ומטלות ולנשום. להיות בקרבה לטבע ולהנות מהפריחה המדהימה שנמצאת בשיאה.


לקראת סופשבוע מרקורי צמוד לשמש, תופעה אנרגטית חזקה הנקראת באסטרולוגיה קזימי ולמעשה משבשת את התקשורת מבחינת תפיסת המציאות, דיסאינפורמציה ונטייה לקפוץ למסקנות לפני שבכלל בדקנו אם יש בסיס לשמועות וידיעות. כדאי לעצור לרגע לפני שמגיבים לסביבה וקודם כל להתמקד בעצמך. במודעות וזהות האישית וגיבוש מטרות להמשך עשיה עבורך ועבור הסביבה.  


מאחלת לנו שבת שלום ושלווה

מאיה


102 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page