top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 13.3

אנחנו בשיא אנרגטי עם צמידות נדירה של מאדים, וונוס ופלוטו בגדי שמעידים על סוף תקופה והתחלה חדשה. האדמה רועדת. סופן של מסגרות, מבנים ויחסים בינלאומיים ובינאישיים מעיקים ולא מתאימים ויציאה לחרות אישית, התחלה חדשה מתוך רצון והקשבה עצמית. במקביל, מרקורי צמוד לשבתאי בדלי מראים לנו תקשורת קרה ונוקשה בחסות פחד ואימה. נקודת האור מגיעה מצמידות שמש ליופיטר בדגים שמשרים אווירה של תקווה ושיתוף פעולה ומראים לנו את הכוח האדיר שיש לאמונה בתוך הרקע האפרורי והקודר.


ב4.3 האמוציות בשיאן עם הירח בטלה היום. אנרגיה מאוד קיצונית של אור מול חושך. מולד הירח היה בדגים, במקום מאוד גבוה רוחני, אופטימי ומלא השראה ותקווה ומנגד הצמידות הנוקשה של מאדים, וונוס ופלוטו שמשנים לנו את פני המציאות באופן חד ונוקשה מהבסיס. אנחנו עדים לשינוי אנרגטי ותודעתי בימים אלה כאשר השלטונות מיוצגים ע"י שבתאי ומרקורי בדלי משרים קור רוח וחוסר עשייה אל מול המתקפה של רוסיה על אוקראינה עם מאדים, וונוס ופלוטו בגדי. אנרגיה של אור, אחדות, חמלה ועזרה מגיעה מצמידות שמש ליופיטר בדגים ומראים לנו את הכוח שיש לאזרחים מתוך אמונה בחיים, אהבה, שיתוף פעולה ואחדות. מבחינה אישית זה זמן לבחון היטב על מה אתם נשענים? על נוקשות, מלחמות אגו וציות לחוקים מתוך פחד וחרדה? או על אמונה מתוך אופטימיות, אהבה לחיים, שיתופיות, חמלה, נתינה וקבלה?



ב6.3 האנרגיה משתנה עם מאדים וונוס שעוברים למזל דלי ומעלים את הערכים עבורם נלחמים. מחדירים אומץ רב לפעול באופן עצמאי ולהתנתק מהמסגרת הכובלת. המצב הקשה באוקראינה עלול להתגבר ולהקשיח עמדות משני הצדדים. יחד עם זאת, אנרגיה זו בעלת פוטנציאל גדול לפתוח פתח לשיחות ישירות וכנות מתוך רצון להתייעל ולפרוץ מסגרות נוקשות ופחד. לאחד אזרחים רבים ברחבי הגלובוס מתוך רצון לאחדות לאור ועזרה הדדית לצמיחה משותפת. אנרגיה זו יכולה להביא גם לפריצות דרך מדעיות, יצירתיות ותקשורת פורצת דרך. כולי תקווה שצמידות שמש ליופיטר בדגים יביאו לריכוך האנרגיה ופשרה יצירתית מתוך רצון לסיים את המלחמה ולצאת מהמשבר שעלול בהחלט להשפיע על כולנו.


ב7.3 הכמיהה לשינוי חברתי וכלכלי מתעצמת עוד יותר עם צמידות הירח לאוראנוס בשור. במקביל, מרקורי בדלי במשולש ללילית בתאומים חושפים אותנו לצדדים במציאות שהוסתרו מאיתנו ומראים לנו איזה משקל חשוב יש לתקשורת שמציגה לנו את המציאות. בנוסף, מרקורי בדלי בצומת T לציר הדרקונים על עקרב ושור. עלולות להיות פריצות וחבלות של האקרים באתרים שונים. מרקורי בצומת T לדרקונים מראה לנו את הפער בין שליטה ע"י מניפולציות ופחדים לבין השאיפה לשיתוף פעולה חברתי וכלכלי מתוך כבוד הדדי וערכים משותפים.


שמש נצמדת לנפטון בדגים מ9.3 עד 13.3 ואלו ימים בהם התקווה עולה. תחושת האחדות הגלובלית מתגברת עם עזרה הדדית, חמלה ונתינה. במקביל, ישנה התפקחות מאשליה שעלולה ליצור תחושת כבדות עקב חשיפת שקרים ומרמה מצד גופי שלטון וממסד.


מרקורי עובר לדגים ב10.3 והתקשורת נהיית איטית יותר ומלאה ברגש. אנחנו חווים הצפה של רגשות שיתגברו במהלך החודש הקרוב עם צמידות מרקורי ליופיטר, לנפטון ולשמש על כך אפרט בהמשך.

מאחלת לכולנו שבת שלום מלאה אהבה, חמלה ואור

באהבה,

מאיה גור פטל

21 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page