top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 14.4

Updated: Apr 8, 2022

השבוע הקרוב ממשיך את הפער בין חושך לאור. בין קור מעשי לבין חמלה, שיתוף ותחושת אחדות. בימים הקרובים אנחנו עדים לצמידות שני ענקי הגזים יופיטר ונפטון אשר מתרחשת אחת ל13 שנים. הפעם שניהם נצמדים במזל דגים לאחר הפעם אחרונה שנפגשו במזל זה לפני 166 שנים ב1856. אנרגיה זו מעניקה הזדמנות לפתוח את מרכזי האנרגיה בגוף הפיזי אל הרוחני, לבקש לקבל על מנת לתת, לעשות מדיטציה ולהרגיש את עצמכם ממקום גבוה.


חשים אומץ ונחישות? 8.4 עד 10.4 מרקורי בטלה במשושה למאדים ושבתאי בדלי עושים סדר ומחדדים את התקשורת הכללית והבינאישית. זמן טוב להוציא רעיונות לפועל ולטפל בעניינים שהוזנחו.


ב10.4 מרקורי בטלה מגיע לריבוע מדויק לפלוטו בגדי והעיניים נפקחות לרווחה לתקופה החדשה. שינויים בתשתית הכלכלה הגלובלית כבר כאן. תרבות הצריכה בתחילתו של שינוי וזאת אפשר לראות כבר היום עם עליית מחירים של מוצרי בסיס. פני החברה עוברים שינוי ברחבי הגלובוס כאשר ברקע הפער הגדול בין האידיאלים האוטופיים, הרוחניים לבין המציאות. במפת ישראל זווית זו מאירה גם את המצב הבטחוני הרעוע בתוך המדינה שדורש שינוי מהבסיס. למחרת, ב11.4 מרקורי עובר למזל שור ומעניק לנו תמונה ברורה לבניית מטרות מתוך ערכים חדשים.

מ9.4 עד 14.4 נפתח פתח גדול לעולם הרוח - יופיטר נצמד לנפטון בדגים. צמידות שני הענקים בדגים משרים אווירה של חמלה הדדית, אופטימיות, רוחניות סופר גבוהה והשראה. מצד שני, עלולים להביא להצפה רגשית גדולה, דכדוך ואיבוד הסנטר. שימו לב למה אתם מתחברים - הצמידות מתרחשת אצל כל אחד בתחום אחר על גבי המפה הלידתית. נצלו את האנרגיה הזו למדיטציה, הקשבה וחיבור לאני הגבוה שלכם. לקבל על מנת לתת. צמידות שני הענקים יכולה להביא כמות גדולה של גשמים ושיטפונות. ישנה כעת הזדמנות גם לפתור בעיות באופן יצירתי, לחשוב מחוץ לקופסא ולפרוץ מחסומים אישיים.


מאחלת לכולנו שבת שלום שלווה ומאירה

באהבה,

מאיה גור פטל

31 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page