top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 14 למרץ 2024

Updated: Mar 1

אנחנו בפתחו של חודש מרץ ובמפת השמיים נמשכת ההתפכחות מול המציאות הקשה, למרות התחושה ששום דבר לא יכול להפתיע יותר, מגיעות ידיעות חדשות ומפתיעות . עם זאת, קיים שביב תקווה להמשך לבוא עם המשושה ההרמוני בין שמש, מרקורי ושבתאי בדגים ליופיטר בשור.


מתחילת השבוע נוצר לחץ אנרגטי חזק שילווה אותנו כמה ימים כאשר ישנו ריבוע בין חילופי שליטים או אירוח הדדי כפי שמכנים באסטרולוגיה. וונוס שליט שור נמצא בדלי, בריבוע לאוראנוס שליט דלי שנמצא בשור. האנרגיה מאוד חזקה וחושפת בפנינו עוד אמיתות מהמצב הכלכלי, החברתי והבטחוני. מה שלא משרת את האזרחים ואינו תורם למערכת ולכלל, נחשף על מנת לשנות.

התקשורת השבוע מתמתנת כשמרקורי בדגים במשושה לאוראנוס בשור. הזדמנות להוריד קצת מהאגו ולתמוך אחד בשני.

לקראת סופשבוע מאדים בדלי בריבוע לאוראנוס בשור. האווירה טעונה ואלימה.


בסופשבוע 8.3 התקשורת מלאה בידיעות סותרות. הרבה מאוד תפל ומעט מן האמת אם בכלל. מרקורי נצמד לנפטון בדגים ואנחנו מוצפים בחדשות שבמקרה הטוב במעט מהם יש אמת. מבחינה אישית, קחו בערבון מוגבל סיפורים הבטחות.



10.3 מולד הירח בדגים. תסיסה ואלימות לצד הזדמנות לפריצת דרך חדשה במסע ומתן, פשרות ושיתופים. מולד הירח צמוד לשמש בדגים בהרמוניה לאוראנוס בשור, מאירים לנו אפשרויות חדשות ליצירת שיתופי פעולה, חוזים והסכמים. ישנה גם אופציה ליצור הסכם להחזרת החטופים.

במקביל, יש דחיפה אנרגטית חזקה מאוד לפרוץ תקיעויות ומחסומים חברתיים כאשר מרקורי עובר לטלה ונמצא בהרמוניה לפלוטו בדלי.

בנוסף, שבתאי בדגים בהרמוניה ליופיטר בשור, אנרגיה שממש מכריחה להתקדם עם מה שיש מתוך פשרה ומודעות למציאות הקיימת. עם זאת, קיימת סכנה גדולה לתסיסה בטחונית וחברתית כשמאדים בדלי בריבוע לאוראנוס בשור והפתיל נעשה קצר. התחושה הכללית עכשיו היא שהגענו לנקודת אל חזור ואין מה להפסיד.


11.3 וונוס עוברת למזל דגים והאווירה נהיית אמוציונאלית. זה זמן של נתינה, חום, הקשבה ותמיכה, אבל הזהרו מהזדהות עם קורבנות כי בקלות אפשר להישאב כעת לרגשות נמוכים ולהתרוקן מאנרגיה.

המשך השבוע האנרגיות הקיצוניות ממשיכות בעוצמה חזקה. נעים בין גבורה, מלחמתיות וכוחניות לבין קורבנות, רגישות וחמלה.


14.3 אנרגיה אופטימית נכנסת כאשר שמש מתקרבת לנפטון בדגים. רוח של תקווה או אשליה מתוקה? באותו זמן, מרקורי במזל טלה והתקשורת חדה ובוטה אז אולי דווקא כן יש תקווה לאזור אומץ ולהקריב את הגאווה למען פשרות ואחדות.


שבת שלום ושלווה

מאיה     

39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page