top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 18.11

הימים הקרובים האווירה עדיין רצינית וכבדה, אך לא לזמן רב. אנחנו עדיין תחת השפעת צומת T עם שמש ומרקורי בעקרב מול אוראנוס בשור ושניהם בריבוע לשבתאי בדלי שמטלטלים חזק את המערך הכלכלי, בטחוני וחברתי. מבחינה אישית, יש עכשיו הזדמנות לשנות כיוון ולהתחיל משהו חדש מתוך אומץ ואחריות. אבל, במידה וקיים חוסר איזון שלא טופל עד עתה, יש מצב שיעלו תחושות אכזבה ותסכול מהסביבה ומעצמך.

זה זמן לשאול באיזה צד אתם בוחרים?

מבחינה גלובלית, אנחנו נחשפים גם ליתרונות ולחסרונות של בירוקרטיה, מערכת החוקים והמשפט. מה מתוכם באמת משרת את האזרחים ושומר עליהם ומה הגיע הזמן לשנות?


בתחילת השבוע האינטואיציה מתחזקת עם צמידות מרקורי לוונוס ושניהם במשולש הרמוני לנפטון בדגים. מומלץ לעשות מדיטציה, להקדיש זמן לעצמכם ולהתחבר למודעות גבוהה. בנוסף, הנטייה להתאהב גבוהה עכשיו אבל שימו לב שאתם רואים את האדם מולכם. נפטון בדגים עלול לטשטש את המציאות ולצבוע הכל בוורוד.

התקשורת מתנהלת מאחורי הקלעים כעת עם מרקורי בעקרב וכדאי לשים לב להבטחות הנאמרות עכשיו. איזה אינטרס עומד מאחור והאם הוא תואם לרצונות שלכם.



בהמשך השבוע רגשות עמוקים עולים וצפים עם וונוס בעקרב במשושה לפלוטו בגדי. האנרגיה עוצמתית מאוד שמהווה הזדמנות לקלף שכבות, להיחשף למעמקי הנפש לעבודת ריפוי, שחרור וגילוי עצמי מחדש.


לקראת סופשבוע וונוס ומרקורי עוברים לקשת והאנרגיה נעשית קלילה וזורמת. האווירה משתנה לאופטימית. התקשורת נפתחת, נהיית גלויה ומלאה בתקווה ושמחה. אבל, הזהרו מיתר התלהבות, נטייה לאופוריה ויהירות, מיציאות באין כניסה המאפיינות את מרקורי בקשת. זמן נפלא להנות מהטבע ומפגשים חברתיים.


מאחלת לכולנו שבת שלום מאירה ושלווה

באהבה,

מאיה גור פטל

7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page